Grójec, Powiat Grójecki - portal Grojec24.net
Autoryzowany punkt sprzedaży Bruk-bet Bruk Designer Olszany

Obwody szkolne w Gminie Grójec od 1 września 2017 r.

17 lutego 2017; 14:34

Grojec24.net

62 komentarze

Fot. grojecmiasto.pl Fot. grojecmiasto.pl

W ubiegły piątek radni miejscy w Grójcu jeszcze raz pochylili się nad uchwałą zmieniającą obwody szkolne na terenie gminy od września 2017 roku.

News will be here

Pierwszą uchwałę w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego uchwalono jednogłośnie 31 stycznia. Ówczesny podział poszerzał zdecydowanie obwów szkoły podstawowej nr 2. W ubiegły piątek 10 lutego, radni spotkali się na nadzwyczajnej sesji, i podjęli uchwałę, która wprowadza inny podział niż pierwotnie proponowano. 

W myśl projektu uchwały w budynku dotychczasowej szkoły podstawowej nr 1 mają zostać klasy 1-4. Natomiast w budynku obecnej szkoły podstawowej nr 2 klasy 1-8. Uczniowie ze szkoły podstawowej nr 1 po skończeniu 4 klasy mają przechodzić do budynku dotychczasowego gimnazjum. W okresie przejściowym w budynku dotychczasowego gimnazjum będą wygaszane II i III klasy oraz V, VI i VII klasy ze szkoły podstawowej nr 1. Trzeba zaznaczyć, że jest to plan przejściowy do czasu wygaszenia gimnazjum, a więc do 31.08.2019 roku.

Nowy projekt podziału obwodów szkolnych opublikowano na oficjalnej stronie internetowej grójeckiego magistratu. Przedstawia się on następująco:

 

TAGI:

Komentarze (62):

vibo; 17 lutego 2017, 14:48

Po prostu szlag mnie trafia!!! Po jakiego wysyłacie od września dzieci klas VII do byłego gimnazjum!!! Zmieniacie im środowisko i nauczycieli na 2 lata! Szanowni Radni, ja już wiem na kogo nie głosować!
Zlikwidowano gimnazja bo uznano, że żle jest odrywać do innej szkoły dzieci na trzy lata a Wy skazujecie je na jeszcze większe zamieszanie! To jakaś masakra i totalna znieczulica!!!

AK; 17 lutego 2017, 15:04

Masakra totalna

Radny do Vibo; 17 lutego 2017, 15:07

Drogi Vibo a jaką masz propozycję?

Radni spełniają tylko życzenie Burmistrza, ponieważ ktoś musiał przygotować i uchwalić ten projekt!

W SP 1 na dwie zmiany do g.18? i w związku z tym mniejsza także subwencja oświatowa dla Gminy, bo rząd promuje jednozmianowość?
Grójec bez budowy nowej szkoły nie jest przygotowany do reformy oświaty i każde rozwiązanie następne, niby lepsze od poprzedniego jest cały czas niezgodne z oczekiwaniami mieszkańców i z duchem reformy.

Ana; 17 lutego 2017, 15:10

Ja się tu nie doczytuję o zmianie nauczycieli ani środowiska . Grójec jest jeden i to jest jedno środowisko!

Grzegorz W.; 17 lutego 2017, 15:11

Komentarz został ukryty z powodu naruszenia zasad komentarzy.

Ktos; 17 lutego 2017, 15:13

Nie ma to jak przyslowue "Glupota ludzla nie zna granic" I w tym przypadku sie sprawdza.Poraz kolejny dzieci i mlodziez doznaja totalnego zakrecemia systemem nauczania.Budymek po gimnazjum mozna bylo wykozystac na liceum lub inne wyzsze szkoly a nie dzielic podstawowke nr2 na dwa budynki.Chore.Gratuluje bezmyslnosci.Nic dziwnego,ze mlodziez ucieka z tego miasta uczyc sie w wiekszych miastach.Maja racje i dobry pomysl na przyszlosc.

uczeń do "ktoś"; 17 lutego 2017, 15:26

Przewodniczącym Komisji oświaty w Radzie Miasta jest dyrektor LO, czy jednak LO może chcieć przejść do szkoły Nr 2? Na taką operacje trzeba zgody Starostwa.

Grójec; 17 lutego 2017, 15:26

Czemu radnymi są osoby, które nie są z Grójca, a dodatkowo mieszkają pod Warszawą (przykładowo w Piastowie?
W naszym mieście robią tylko zbędne zamieszanie!

Pytanie kieruję do radnego: GW

Do: "Radny" ; 17 lutego 2017, 15:33

Z twojego wpisu można wywnioskować że radni zamiast MYŚLEĆ - "spełniają tylko życzenie Burmistrza"?

Jeśli tak, to radni okazują się zbędni ...

wyborca; 17 lutego 2017, 15:45

W tej sprawie potrzeba większego zaangażowania wszystkich, nie tylko radnych,dyrektorów czy burmistrza. Nie zapominajmy o radach rodziców i nauczycielach. Trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, w którym kierunku edukacja naszych dzieci ma podążać.

wgr do Grójec; 17 lutego 2017, 15:51

Właśnie mamy takich wyborców jakich mamy radnych. Radny nie mieszkający w naszej gminie, może głosować w naszych sprawach, pobierać nie małe diety i jeszcze udawać, że jest najważniejszy.

v; 17 lutego 2017, 16:56

Teraz zdecydowanie dobry podział!!!!!! OBY JUZ TAK ZOSTAŁO!!!!! Brawo radni, dobra robota ☺

Rodzic; 17 lutego 2017, 17:03

Mysle, ze Przewodniczący komisji oświaty w radzie miasta, nie ma czasu na głupoty, bo szykuje RANKING DZIECIAKÓW- ZERO KULTURY albo JEŚLI ODEJDĄ-ODETCHNIEMY:)

do rodzica; 17 lutego 2017, 17:48

Myślę, że Twojemu dziecku jest źle w grójeckim liceum. Pamiętam twoje komentarze z innego artykułu. Przypomnę tylko, że w razie jakichkolwiek nieprawidłowości możesz złożyć skargę do organu prowadzącego. Po co wylewać żale w internecie? Jak Twoje dziecko tak się garnie do nauki jak Ty do zgłaszania i uzasadniania skarg to żadna szkoła mu nie pomoże. Chcesz coś zmienić? Działaj! :) przepraszam za uszczypliwość w końcówce komentarza.

Rodzic; 17 lutego 2017, 18:15

Moje dziecko bardzo lubi szkołę,kolegów, nauczycieli też. I doskonale wiesz przedmówco, o czym piszę i do czego nawiązuje i nie zmieniaj tematu:)
Nie będę składać skargi, bo nie będę się "kopać z koniem".
Czemu moja prośba, żeby pokazać statystyki ile uczniów w klasie ma,np z matematyki jedynki i oceny dopuszczajace - wystarczy procentowo, to jest taki problem?

Vibo do Radnego; 17 lutego 2017, 20:50

Wystarczyło od września dzieci klas I,-IV umieścić w byłym gimnazjum. Trudne?!

KRYS; 18 lutego 2017, 06:42

Na cholerę tworzyć wielki okręg szkoły nr 1 i wysyłać dzieci do budynku szkoły nr 2 (dawnego gimnazjum - chodzi o lokalizację). Czy nauczyciele szkoły nr 2 nie potrafią uczyć?
Ja wiem że tu tak naprawdę chodzi tylko i wyłącznie o podział kasy ale aż tak ewidentnie? Faktycznie nie łatiwej stworzyć nową szkołę w budynku gimnazjum i tam posłać pierszaków? Zobaczcie co dzieje się pod szkołami co rano - większość dzieci przyjeżdża prywatnymi limuzynami więc limuzyna może pojechać troszkę dalej...... budynki przeorganizować itp. przeciez mamy dobrą zmianę i na wszystko mamy kaskę!!!

Radny do Vibo; 18 lutego 2017, 08:14

Gimnazjum to obiekt przystosowany dla młodzieży, pracownie. Hala sportowa, i teraz umieścimy tam klasy I-IV?

radny do Krys; 18 lutego 2017, 08:30

dwie szkoły obok siebie to tylko w Grójcu, absolutnie nie popieram. . Do czasu wybudowania nowej szkoly, w budynku gimnazjum powinna być szkoła nr 2, i jako jeden dyrektor zarządzający całym zespołem edukacyjno sportowym. Powinna powstać wspólna komisja gminna i rzetelnie zaopiniowac przydatność poszczególnych nauczycieli do programu szkolnego po 1.09 i ich pracy w nowej szkole. Tereny miasta zlokalizowane w obwodzie powstania nowego budynku szkoły podstawowej (m.in. Maratonska Olimpijska Zdrojowa) powinny należeć do SP2. Co też spotka się z wielkimi protestami ale przyczyni się do szukania alternatywy dla fatalnej lokalizacji budynków szkolnych nie pasujących do rozwoju budownictwa w mieście.

taki jeden z WGR; 18 lutego 2017, 08:50

podział podziałem... po prostu wszystko wraca do starych dobrych czasów... kiedy wchodziły gimnazja nikt się nie przejmował rocznikiem '86 (moim)... chodziłem do PSP2 i miałem około 800m do szkoły bezpiecznymi działkami później przeniesiono nas do PSP1 gdzie musiałem iść ponad 2 kilometry ruchliwymi ulicami a gimnazjum było razem z podstawówką. Spędziłem na ul. Piłsudskiego 2 lata a następnie na ostatni rok nauczania trafiłem znów na Polną... o jakim zawirowaniu ludzie teraz mówicie?!! Dodam że samych wychowawców miałem przez 3 lata chyba 3 lub 4... Teraz jest płacz bo dziecko na dwa lata pójdzie do innego budynku ale następne roczniki będą już tam od początku nauczania jak to było przed wprowadzeniem gimbazy... kris kros jaka cyfra taki los... nie ma co płakać bo nad nami się nikt nie użalał a nie było telefonów i nie każdy miał szczęście że go mamusia z tatusiem wozili do szkoły więc nie ma co beceć tylko trzeba przyjąć na klatę i się nie użalać nad sobą...

wgr; 18 lutego 2017, 11:23

Zgadzam się z powyższym wgr. Trzeba wziąć byka za rogi. Jednocześnie musimy wymagać by znów nie rozbudowywali sp nr 1 lub sp nr 2, a jedynym sposobem na rozładowanie szkół musi być w przyszłości budowa nowej szkoły.

nauczyciel; 18 lutego 2017, 16:12

skąd taki pomysł na podział 1-4 przecież w klasie 4 uczą przedmiotowcy. Czy Gmina wynajmie im samochód służbowy żeby dowozić ich na jedną godzinę techniki w tygodniu czy 1 historię? a jaki kontakt z wychowawcą, który raz w tygodniu zobaczy swoich uczniów, może przez rok zapamięta twarze i nazwiska

nie do pomyślenia; 18 lutego 2017, 19:36

Proszę radnych, Kto pracuje w naszej gminie! Pozwolenia na budowę nowych osiedli się wydaje, a co z infrastrukturą?

Ann; 18 lutego 2017, 22:19

Gratuluję świetnych pomysłów jeden wart drugiego.Może niech zdecyduje ktoś kto ma choć odrobinę rozumu ....jedna żenada za drugą co będzie następnym pomysłem...może zamknijmy szkoły w Grójcu będzie rok do namysłu...Szanowny Panie Burmistrzu zmieni Pan kadrę w swoim magistracie bo ludzie wymyślają głupoty czy oby nie z nudy...

Babcia_Gienia; 18 lutego 2017, 22:59

To dzieci, które chodzą teraz do "1" będą pieszo popierd..ć z "Pekinu" na ul. Polną do "2"?
Mam propozycję; niech radni-bezradni w ramach swojej służby obywatelom dowożą i odwożą wszystkie dzieci swoimi samochodami do odległej szkoły. Przecież za "mądre" rajcowanie pobierają jakieś wynagrodzenie? Nic za darmo!!! Do dzieła!!! Pokażcie swoje oddanie dla biednych dzieci!!! Do roboty - mądrale!!!

Babcia_Gienia; 18 lutego 2017, 23:06

Czy za nadzwyczajną sesję radni-bezradni dostali nadzwyczajną dodatkową kasę?

Babcia_Gienia; 18 lutego 2017, 23:21

Ila radny-bezradny dostaje kasy co miesiąc?
Czy konsultacje psychiatryczne mają gratis?

mama; 19 lutego 2017, 12:02

dziś rodzice dowożą dzieci do szkoły, kiedy mają nawet 300 m do szkoły, więc najlepiej by było, gdyby metro w Grójcu jeździło.

rodzic; 19 lutego 2017, 12:10

zamiast obrzucać się błotem, to piszcie konstruktywne pomysły. Wszyscy są głupi i beznadziejni tylko powyżsi piszący to geniusze jeszcze z gorszymi pomysłami niż cale 25 -lecie grójeckiej oświaty.

Rodzic; 19 lutego 2017, 22:11

Jeśli wszyscy myślicie, że problemem jest dzisiejsza reforma (likwidacja gimnazjów),to nie jest problem...
Problemem jest nasze LO!
...po skończeniu podstawówki, jeśli nic się nie zmieni, ....
Znów będziecie mieć problem:)
PS do redakcji: proszę zapytać Dyrekcję o wyniki ocen dopuszczajacych (albo niedostatecznych w klasach 3)
RODZICE POSLUCHACIE WYWIADU DYR LO w lokalnej tv:)))

widz; 20 lutego 2017, 08:46

pewnie, bo w liceach stawiają jedynki a w podstawówce same piątki czwórki, faktycznie jest to problem, oceny za znajomości a oceny za wiedzę, życie zweryfikuje kto miał rację

Babcia_Gienia; 20 lutego 2017, 10:58

mama - nie wszyscy dowożą dzieci do szkoły nawet gdy mają 300 metrów. Są dzieci, które na piechotę chodzą do "1" mając te powiedzmy 300 czy 500 metrów. Teraz będą śmigać na piechotę do "2" 2,5 km - bo tak sobie wymyślili radni-bezradni!!!

Babcia_Gienia; 20 lutego 2017, 11:17

rodzic - nikt nie obrzuca się błotem. Wylewamy tylko swoją niemoc i bezsilność wobec infantylnych decyzji radnych-bezradnych. Usiadło 20 "mędrców" przy zielonym stole. Jeden czy dwóch rzucił poroniony pomysł a reszta przyklasnęła bo co im tam zależy? Aby dostać co miesiąc kasę i do domu jak najszybciej.
Taka decyzja powinna być konsultowana z rodzicami. Powinny być propozycje, rozmowy, ustalenia itp.
Zauważ, że uchwałę podjęto 31 stycznia a więc przed samymi feriami i w dodatku JEDNOGŁOŚNIE!!!
Mając na uwadze przede wszystkim dobro naszych dzieci nie uśmiecha mi się perspektywa wędrówki moich wnukówi zamiast do "Jedynki" gdzie mają kilkaset metrów, do "Dwójki" - 2,5 kilometra w jedną stronę!!!
Dlatego tu wylewam swoją bezsilność wobec kretyńskich decyzji decydentów.

A; 20 lutego 2017, 11:26

A ta cała reforma to chyba już wszyscy zapomnieli że nie pomysł samorządów tylko PiSu! Samorządy protestowaly od początku, wiedząc że jest to niewykonalne jak się zmienia reguły w trakcie gry. Nie będzie nowych chodników, placów zabaw bo trzeba zrobić głupią reformę. PiS liczy że ta reforma obroci się przeciwko samorzadom

Babcia_Gienia; 20 lutego 2017, 11:28

Tak sobie myślę, że służba ojczyźnie, narodowi, społeczeństwu nie spowodowana jest chęcią zysków materialnych, tylko z potrzeby działania ku lepszemu, bezinteresownej pomocy, dla wzniosłych, wyższych celów.
I wierzę święcie, że taka idea przyświeca KAŻDEMU radnemu - bez wyjątku. Nie wierzę, żeby którykolwiek zabiegał o tą pozycję dla kasy.
W związku z tym, gdyby każdy z tych 21 radnych-bezradnych zrzekł się ekwiwalentu pieniężnego w wysokości około 2 tys. zł/m-c to rocznie zebrało by się około pół miliona złotych. Przez dwa lata - to milion albo i więcej. Przez okres całej kadencji - ponad dwa miliony zł.
Czy to wystarczy na wybudowanie nowej szkoły w Grójcu?
A na frontowej ścianie szkoły wmurowano by tablicę z nazwiskami darczyńców - taka pamięć i cześć na pewno jest droższa od pieniędzy. Nie prawdaż; radni-bezradni?
Który pierwszy?

A ; 20 lutego 2017, 11:31

Przecież po to była ta reforma, PiS chciał aby cała złość za te reformę spadła na samorządy, bo wiedzą że to jest gniot! Samorządy od początku protestowaly. Więc jeśli macie Państwo pretensje, to proszę do Warszawy jechać i tam się żalic

Babcia_Gienia; 20 lutego 2017, 11:35

31 styczeń to był wtorek /dzień podjęcia uchwały/. To radni-bezradni /20 sztuk/ nie byli wtedy w robocie? Potem 10 luty - piątek - też do roboty się nie poszło?

Babciu; 20 lutego 2017, 11:52

Sesję są popołudniu zawsze o godz.16.00 a apel o zrzeczenie się diety radnych na szczytny cel należy wystosować do wszystkich radnych,posłów, i innych zawodow by nie brali dodatkowej zapłaty za godziny nadliczbowe itp. i to w całej Polsce. Część radnych sumiennie wykonuje swoje obowiązki, i dla nich ekwiwalent w formie takiego wsparcia finansowego jest jak najbardziej wskazany.

Babcia_Gienia; 20 lutego 2017, 11:59

A - nie politykujemy tutaj co PIS a co tam inni tylko staramy się pomóc dzieciakom. Skoro niektóre klasy z "1" przenoszą do "2" - to my rodzice i dziadkowie tych dzieci "Mówimy stanowcze NIE". Są myśliciele w osobach radnych-bezradnych niech więc tak wymyślą, żeby dzieciak mający "1" pod nosem nie podróżował do "2". Rozumiesz?
A czy to PO czy PIS czy jakiś inny gniot rządzi to mi to LOTTO.

Babcia_Gienia; 20 lutego 2017, 12:04

taki jeden z WGR - to, że ty miałeś ciężkie dzieciństwo to nie znaczy, że obecnie dzieci też tak mają mieć. Masz typowe zachowanie "psa ogrodnika" - bez urazy.
Twoim tokiem rozumowanie powinniśmy mieszkać w jaskiniach.

Babcia_Gienia; 20 lutego 2017, 12:13

Skoro jest za mało szkół to jaki problem wybudować nowe?
Gomułka potrafił? 1000 szkół na 1000-lecie.
Gierek połączył Warszawę ze Śląskiem "trasą katowicką" a tu trudność jakaś budynek postawić?
Jest miejsce w Słomczynie. Postawić szkołę na 5000 miejsc.
Puścić autobusy, kolejkę, metro czy inny tramwaj.
Na każdej ulicy już jest super-hiper-turbo market a trudno postawić jedną szkołę?

Babcia; 20 lutego 2017, 12:38

Jak był budowany basen, hala wszyscy byli też przeciwni. Każdy patrzy tylko na swój własny interes,droga, chodnik, oświetlenie przed domem. Kto w naszej radzie ma dzieci w wieku szkolnym, których dotknie reforma, chyba nikt. Dlatego tak jednomyślnie głosują. Kto zaprosił rodziców na taką sesję? nikt, bo najlepiej po cichu pozamiatać problem. Rodzice są potrzebni tylko przed wyborami. Także pamiętajcie na kogo głosować!

Babcia_Gienia; 20 lutego 2017, 13:07

Cyt.
..."Babciu; 20 lutego 2017, 11:52
Sesję są popołudniu zawsze o godz.16.00 a apel o zrzeczenie się diety radnych na szczytny cel należy wystosować do wszystkich radnych,posłów, i innych zawodow by nie brali dodatkowej zapłaty za godziny nadliczbowe itp. i to w całej Polsce. Część radnych sumiennie wykonuje swoje obowiązki, i dla nich ekwiwalent w formie takiego wsparcia finansowego jest jak najbardziej wskazany."...
Koniec cyt.

A co mnie obchodzi radny z Wołomina czy innego Pcima Dolnego lub nawet samej Warszawy. Co mnie obchodzi jakiś poseł?
Człowieku - mówimy tu o nas samych, naszych radnych-bezradnych, naszym mieście, naszej gminie, naszych dzieciach czyli o naszym podwórku!!! - Grójec woj. mazowieckie.
O naszej szkole nr 1 , nr 2, gimnazium itd. - o naszych szkołach i decyzjach dotyczących naszych dzieci!!! Poniał? Rozumiesz? Ciężko?
Radni ze Swiecka mogą swoje dzieci wysyłać do berlina - co mnie to obchodzi?
Tu jest Grójec i ten portal dotyczy naszego miasta.


do Babci; 20 lutego 2017, 13:19

chodzi o to że wszyscy radni-bezradni powinni być społecznie, bez pobierania diet i to w całym kraju. Aby nie było żadnych pokus - ale jeśli jest uzasadnione merytorycznie pobieranie diet, to radnemu należy się dieta tak jak się należy innym pracownikom dodatek funkcyjny czy dieta za podróże służbowe - chyba jest to problem zrozumieć. A jeśli robimy zrzutę w postaci cegiełek na nową szkołę to od wszystkich mieszkańców. Będzie wg prawa i sprawiedliwości.

grojczanin; 20 lutego 2017, 17:25

Zamiast tak jazgotać to proszę starać się na tych radnych "bezradnych", decydentów, dyrektorów i decydować, zarządzać, budować i odpowiadać na kretyńskie zarzuty, wydumane opinie, bezzasadne i niczym nie poparte oprócz własnej nieskończonej mądrości życiowej. Do dzieła droga wolna i otwarta.

wnuczka; 20 lutego 2017, 19:36

Do babci Gieni i babci bez imienia. Kochane babcie wnioskujcie o 30 szkół w gminie na 30 lecie samorządu. Jedna na 5000 dzieci w Słomczynie to zły pomysł, ale metro w Grójcu, ciekawa propozycja, Dużo zdrowia kochane babuszki, bo zapał do pracy macie jak Pstrowski, Wasza wnusia.

prawda; 20 lutego 2017, 19:39

Tak to właśnie jest. Skończył zawodówkę, albo może i nie, dostał 500+, kupił komputer, liznął trochę jego obsługi i teraz najmundrzejszy w całym Grójcu :P

wnuk; 21 lutego 2017, 13:37

A babciom dziękujemy, czas do domu spokojnej starości. Pa!

mądra; 21 lutego 2017, 16:48

Nie trzeba było być filozofem żeby zauważyć że e7 zatrzyma rozwój i rozbudowę Grójca za to na pewno rozrośnie się w stronę jedynki no niestety od lat tylko się obiecuje przed wyborami halę z tej strony budowę infrastruktury szkoły a rządzi ten sam włodarz obiecanek

do mądrej; 21 lutego 2017, 17:31

Dzisiaj sp1 wygląda jak obiekt posklejany z przybudówek z różnych epok. Bunkier kotłownia nie do rozwalenia, brak infrastruktury z bieżnia itp. Całe życie będą chodzić na WF 1km na Mazowsze? Trzeba myśleć o nowym obiekcie szkolnym a nie popadać w doklejanie kolejnych budynków przy sp1 bez całkowitego projektu docelowego.

precyzyjny; 22 lutego 2017, 13:56

Od kiedy to na Mazowsze jest 1km z sp1?
A tak NA MARGINESIE to obiekty nie buduje się na życzenie w wizjach ale w perspektywie lat z zasadnością wykorzystania.

mądra; 22 lutego 2017, 21:55

Racja tyle że obiecanek już tak żebrze dwie kadencje przed wyborami i nic nie robi bo pobudował się gdzie indziej

do precyzyjnego; 22 lutego 2017, 22:20

Od kiedy to na Mazowsze jest 1km z sp1?
A tak NA MARGINESIE to obiekty nie buduje się na życzenie w wizjach ale w perspektywie lat z zasadnością wykorzystania.

od zawsze jest na miejsce zajęć ok.1km

Gdyby przed Orlikiem przy SP1 wybudowano dużą salę gimnastyczną na pewno byłaby zasadność jej wykorzystania.

precyzyjny; 23 lutego 2017, 14:04

To chyba, że z Kociszewa może. A sale to może wybudować na orliku. Będzie zadaszony.

Mama3; 26 lutego 2017, 14:46

Witam. Obecnie do szkoły nr 1 moje dziecko ma ok.900 metrów. Nie "płaczę" nad tym ,że do budynku gimnazjum będzie miało dalej. Mi chodzi o nauczycieli-emerytów,którzy uczą w Gimnazjum I prawdopodobnie mogą uczyć nasze dzieci w 7 klasie. Chciałabym aby Pani dyrektor Szkoły nr 1 przy zatrudnianiu nowych nauczycieli(sama na zebraniu ogłosiła,iż musi zatrudnić 11 nowych)wzięła pod uwagę wiek nauczycieli. Niestety niektórzy są już wyeksploatowani I znerwicowani. Czy nie można dać szansy młodym I bezrobotnym. Pozdrawiam. Zaniepokojona matka.

nie na obaw ; 26 lutego 2017, 15:21

Podczas konsultacji z dyrektorami szkół padły słowa o nie zatrudnianiu emerytów. Myślę, że obawy są niepotrzebne aczkolwiek uzasadnione.

czy ktoś czytał uchwałę?; 27 lutego 2017, 18:47

Wlasnie czytam tą uchwałę i nie widzę tam żadnego zapisu gdzie dzieci z SP1 będą uczęszczać na zajęcia.
Z uchwały wynika jedynie że :
- określono sieć szkół i granicę obwodów (tu jedynie wynika że zajęcia SP1 będą się odbywać również przy ul. Polna 17, rozumiem że o tym będzie decydować dyrekcja szkoły gdzie które klasy będą uczęszczać. )
- Gimnazjum Publiczne w Grójcu włącza się do SP1 (dziwne, czyli gimnazjaliści pójdą do podstawówki???)
- Gimnazjum Publiczne zakończy działalność 31.08.2017 (czyli gimnazjaliści pójdą do podstawówki, chyba że na bruk, tzn będą musieli poszukać sobie innego gimnazjum)
-

wtajemniczony rodzic byłego gimnazjalisty; 27 lutego 2017, 19:43

dyrekcja szkoły nr 1 zdecyduje, które klasy przejdą do budynku po gimnazjum
- gimnazjaliści zostaną tylko teoretycznie oddzieleni od szkoły podstawowej np. - ale bez obawy, gimnazjaliści mogą być dobrymi przykładami dla podstawówki,
Gimnazjum jako szkoła zakończy działalność 31.08. - ale jeszcze dwa roczniki gimnazjalistów będą uczniami "wygaszanego" gimnazjum

czy ktoś czytał uchwałę?; 27 lutego 2017, 20:24

Nie obawiam się gimnazjalistów tylko się martwię o nich.
Będzie trudno być uczniem szkoły która nie będzie istnieć.

Wgr 42; 1 marca 2017, 19:57

No ludzie o co płacz czy ktoś sobie przypomina jak się chodziło do 1 na zmiany i sobotę się zaliczyło to były czasy a nie gimnazja i płacz pozostałe 600 absolwent 90 rok

ask do radny; 7 marca 2017, 12:34

I moje dziecko uczęszczające obecnie do oddziału 2 szkoły PSP nr 1 ma od oddziału 6 przez 3 lata chodzić do byłego gimnazjum w deszczu I mrozie?

do ask; 8 marca 2017, 11:29

Pani dziecko będzie już kontynuowało naukę w SP1. Zmiana Obwodów obowiązują tylko od 1.09.2017 do 1.09.2019. i dotyczy obecnych 4,5 i 6 klas.

Napisz komentarz:

Twój nick:

Treść komentarza:

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja portalu Grojec24.net nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Każdego użytkownika obowiązują zasady komentarzy.

 

Najnowsze artykuły

Szlachetna Paczka: wesprzyj Ryszarda i Janinę Trwają zapisy do Szlachetnej Paczki w Grójcu. Potrzebne...
Holter EKG w klinice U Lekarzy - co warto wiedzieć o badaniu? Holter EKG to jedno z najczęściej wykonywanych badań...
Gmina Chynów otrzyma 2 mln zł na usunięcie nielegalnego składowiska śmieci Usunięcie nielegalnego składowiska śmieci w miejscowości...
Nietrzeźwy listopad na grójeckich drogach Pomimo licznych apeli o zachowanie rozsądku i trzeźwości za...
Dwie kameralne ulice w Grójcu zostaną przebudowane. Ruszyły prace Są takie małe, może mniej znane uliczki w Grójcu, które ró...

Najnowsze ogłoszenia

Firmy z Grójca i okolic

OSK MANEWR PATRYK TOMASZ KUJAWA Dlaczego My? Odpowiedź jest prosta i zawarta w tym krótkim opisie.

2013-2024 © Grojec24.net - informacyjny portal mieszkańców Grójca i Powiatu Grójeckiego.

Wydawcą portalu jest AaaMedia.pl.