Ranking Perspektyw 2018: spadek LO Grójec o 131 miejsc

10 stycznia 2018; 11:34

Grojec24.net

77 komentarzy

W najnowszym rankingu „Perspektyw” Liceum Ogólnokształcące im. Piotra Skargi zostało sklasyfikowane na 435 miejscu.
Dla porównania przed rokiem grójeckie LO było w zestawieniu na 304.pozycji, a dwa lata temu na 341. W rankingu za 2018 roku wskaźnik jakości kształcenia wyniósł 40.53 na 100 możliwych punktów.
W pierwszej pięćsetce rankingu nie znalazło się żadne inne liceum ogólnokształcące z powiatu grójeckiego.
Niżej od LO Grójec – na 459.miejscu jest Liceum Ogólnokształcące im. ks. Zygmunta Sajny w Górze Kalwarii, a wyżej – na 159.miejscu LO im. I Dywizji Kościuszkowskiej z Piaseczna.
Tegoroczny ranking „Perspektyw” wygrało XIII Liceum Ogólnokształcące w Szczecinie przed Liceum Akademickie UMK w Toruniu oraz XIV Liceum Ogólnokształcące im. St. Staszica w Warszawie.
Zgodnie z postanowieniem Kapituły Rankingu, licea ogólnokształcące zostały ocenione za pomocą trzech kryteriów. Są to: sukcesy szkoły w olimpiadach (30%), wyniki matury z przedmiotów obowiązkowych (25 %), oraz wyniki matury z przedmiotów dodatkowych (45%). Do sporządzenia rankingu wykorzystano dane ze źródeł egzogenicznych (zewnętrznych) wobec ocenianych szkół, tj. protokoły komitetów głównych olimpiad, zestawienia okręgowych komisji egzaminacyjnych (OKE) z wynikami matur z przedmiotów obowiązkowych i przedmiotów dodatkowych, oraz dane Systemu Informacji Oświatowej.
Napisz komentarz:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja portalu Grojec24.net nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Każdego użytkownika obowiązują zasady komentarzy.
Przeczytaj również





Komentarze (77):
nie dziwota; 10 stycznia 2018, 12:14
LO jest lustrem Grójca, we wszystkich rankingach jesteśmy na podobnym miejscu.
Teren szkoły otacza wizytówka miasta i powiatu, ul. Poświętne i boisko za płotem są świadectwem upadającego społeczeństwa obywatelskiego, i nie dziwota, że większość zdolnych gimnazjalistów szuka innej szkoły.
Chyba już nikogo nie dziwi, że pikujemy w dół... Lokalni politycy mają inne priorytety, i potrafią tylko odbijać piłeczkę od siebie, tylko kto na tym traci ?
agi; 10 stycznia 2018, 13:26
Polityka polityką, jednak poziom nauczania w grójeckim liceum jest skandaliczny. Większość uczniów chodzi na prywatne lekcje. Szkoła nie przykłada wagi do ucznia jako jednostki, liczy się tylko całość. To, czy uczeń rozumie treść lekcji jest najmniej ważne. Nauczyciele nie są nastawieni na nauczanie. Grójeckie liceum może kiedyś miało odpowiedni poziom nauczania, jednak teraz choćby matematyka, czy fizyka stoi na poziomie urągającym tej szkole.
Alimac; 10 stycznia 2018, 13:43
Dziwi mnie tylko że nikt z władz nie interesuje się co tam się wyprawia . Wystarczy zasięgnąć jèzyka tu i tam i aż włos się jeży na głowie . Jak można było dopuścić do takiej sytuacji ....
Maturzysta 2008; 10 stycznia 2018, 13:53
Nie wiem jak jest teraz, ale kiedy 10 lat temu zdawałem maturę grójeckie liceum stało na naprawdę wysokim poziomie. Mimo że wtedy też mówiło się o nim z pogardą "że to już nie to co kiedyś" i po gimnazjum wiele osób na oślep szło do słabszych warszawskich szkół. Z mojego rocznika wiele osób dostało się na dzienne studia na publicznych uczelniach (i to nie byle jakich, bo sporo osób skończyło na Politechnice Warszawskiej, czy UW). Kiedy na studiach rozmawiałem z absolwentami warszawskich liceów, często poziom u nich był niższy niż na górce. Inna sprawa, że jak ktoś jest kompletnym ignorantem nie pomoże mu żadna szkoła ani żaden nauczyciel.
Może; 10 stycznia 2018, 14:17
Wreszcie może wymiana dyrektorów, to i perspektywy będą. Władze doskonale wiedzą, co tam jest grane. Szkoda, że tyle zdolnych i mądrych uczniów uciekło do Piaseczna
Mieszkanka Belska; 10 stycznia 2018, 14:51
Witam może to da naszym władzom do myślenia .!!!! Dokładnie rok temu walczyliśmy o fajne liceum w Belsku gdzie zamiast gimnajum proponowano otworzyć fajną szkołę dla społeczeństwa i wtedy dyrekcja i rodzice byli wyśmiani.Przykra sprawa:(
Kiedyś ; 10 stycznia 2018, 15:24
Bo Kiedyś to było inaczej - teraz niestety wszyscy uciekają z tego liceum, i tak na przyszłość - to ja moich dzieci tez nie wyślę do tego liceum , psychika dzieci siada....
Antek policmajster; 10 stycznia 2018, 16:17
ale za to grójecka policja uczęszcza tam na wuef i są zadowoleni :)
Matka; 10 stycznia 2018, 16:22
Moja córka 4 lata temu skończyła to liceum. Była i jest zadowolona ze swojej szkoła. Dostała się na każdą uczelnię, na którą złożyła dokumenty. Dodam, że nie musiała chodzić na dodatkowe korepetycje. Wykorzystaliśmy to co szkoła oferował (zajęcia dodatkowe). Może wesprzemy nasze jedyne liceum i nie będziemy " hejtować". Szukajmy dobra!!!!!!!!!!
Były uczeń ; 10 stycznia 2018, 17:09
To liceum to istna tragedia nikomu nie życzę by sie tam znalazł. Nauczyciele? Zero szacunku (no chyba że płacisz i chodzisz do nich na korepetycje) z wyjątkiem kilku którzy są na prawdę mili i potrafią przekazać wiedzę. Na lekcje angielskiego z jedną z nauczycielek aż strach było wejść. Czas który poświęci sie na łzy jak bardzo nie chce sie tam isc lepiej poświęcić na dojazdy do innej szkoły lepszej, w której bedzie sie czuć komfortowo a nie jak w obozie koncentracyjnym. Dyrekcja to jedno wielkie dno i mit a lekcje z panem "dyrektorem" wygladają tak że siedzi sie samemu bo pan nie ma czasu przyjść i przekazać wiedzy. Nie polecam w żadnym procencie. Jedna wielka katorga.
Ja; 10 stycznia 2018, 17:24
Witam(y) fanów warszawki i teraz piaseczna.
Czekaliście pewnie z niecierpliwością na ranking,żeby znowu(jak co roku) opluwać lo
Tragedia; 10 stycznia 2018, 17:24
Szkola tragednia, nauczyciele tragedia ( oprócz kilku jak pani od biologii, jedna z pań od WF i kilku innych), atmosfera tragedia. Po tej szkole zostanie jedna wielka deprsja i ciary na skórze gdy znajdzie sie kolo niej. Nie polecam i odradzam!
Myś; 10 stycznia 2018, 17:48
Tak, liceum ciągnie tylko dlatego, że uczniowie chodzą na korepetycje. Tyle.
Dawny; 10 stycznia 2018, 18:29
Kiedyś wszystko było "lepsze"-było inaczej, bo nie było gdzie uciekać i jak.
Weź sobie dawny samochód i starą babe i bedziesz miał lepiej.
Rodzic; 10 stycznia 2018, 18:53
Może wreszcie ktoś z tym coś zrobi. SZANOWNA DYREKCJO - DZIĘKUJEMY JUZ!!!!
Marzanna; 10 stycznia 2018, 19:00
W gimnazjum w Belsku również nie ma wybitnych nauczycieli. Jest kilku wyróżniających się, ale są to jednostki. Bardzo dobrze, że liceum tam nie powstało, ponieważ kadra pozostałaby ta sama, a tamtejsi nauczycieli nie gwarantują wysokiego poziomu nauczania. Belsk to niestety siedziba patologii i każdy kto tam się uczył bądź pracował dobrze o tym wie.
Taki ja; 10 stycznia 2018, 19:56
Z całym szacunkiem, ale czasami mam wrażenie, że stawianie jedynek to większa przyjemność dla nauczycieli niż ocen pozytywnych.
joj; 10 stycznia 2018, 20:22
Szkola oferuje Policyjną samoobronę, która notabene jest ok ale dzieje sie to zamiast szkolnego klubu sportowego. Dyrekcja myslami jest w kolejnym plebiscycie na belfra roku lub przygotowuje się do wyborów samorządowych.
czas; 10 stycznia 2018, 20:34
Szkoda, ze nie ma w Grójcu Liceum prowadzongo przez gmine Grójec. BURMISTRZ zamiast wydawac na mega administrację gminnych szkol i urzędów , wydalby na edukacje naszych dzieci. Niestety LO jest ceną jaką płacimy za gonitwę za pieniądzem...i nie liczeniem sie z oczekiwaniami mieszkańców
Stefan ; 10 stycznia 2018, 20:54
Dołek rządzi
Cały ja; 10 stycznia 2018, 21:26
Liceum powinno powstac na bazie gimnazjum w Pamiątce.!!!
lol; 10 stycznia 2018, 23:38
Niech dalej przyjmują uczniów od 90 punktów. Na pewno będzie poziom. Mój sąsiad tam chodzi. rzadko - ale i tak zdaje :P wiec o czym tu mowa
Rodzic; 11 stycznia 2018, 00:45
Jakich wy chcecie zmian od lokalnych polityków jak dyrektor to sam lokalny polityk. Przecież własnego gniazdka nie da ruszyć. Porażka z tą szkołą. Korepetycje młodzież więcej uczą niż niektórzy nauczyciele, a fizyka z dyrektorem to już wogóle jest jedną wielką pomyłką. Moje zdanie jest takie - Albo się dyrektoruje, albo politykuje, albo poprostu uczy. Trzech srok za ogon się nie da ciągnąć.
Do Taki ja; 11 stycznia 2018, 07:37
Bo każda nauczycielka marzy, żeby postawić komuś pałkę ;)
Goms; 11 stycznia 2018, 08:40
Liceum w Belsku??? Dobry żart
Qqwrb; 11 stycznia 2018, 09:36
W powiecie podobnie. Popytajcie o Mogielnicę (hahaha), albo Warkę...
A może komentujący pomyślą troszkę i zrozumieją, że z pustego to i Salomon nie naleje. Znam wasze dzieci od 30 lat. Rozumiem i akceptuję zdanie, że niektórzy nauczyciele są słabi. Tylko pytam, czy zastanowiliście się jakie zdolne są teraz te wasze pociechy??? Ja to obserwuję. Telefony i tablety zamiast półkul mózgowych.
wow; 11 stycznia 2018, 10:18
powinni zabronić nauczycielom, tak jak policjantom zasiadania we władzach samorządowych. Nie da sie robić jednego i drugiego dobrze. Chodzi tylko o kasę, i wtedy dyrekcja będzie szukała możliwości by swoim pracownikom tez w inny sposób wynagrodzić, co by nie mówić, niedocenianą pracę.
Bolo; 11 stycznia 2018, 11:23
Zdac mature i dostac sie na studia to w tych czasach zaden wyczyn. Znam pare osob, ktore nie potrafia sie prawidlowo wyslowic a jednak skonczyli studia. To uczen powien dostosowac sie do wymagan i poziomu nauczania a nie nauczyciel do poziomu ucznia. Nie kazdy musi miec mature i wyzsze wyksztalcenie. Gdy ja chodzilem do sredniej szkoly czesto nauczuciele nam powtarzali to zdanie. I robili "przesiew" co jakis czas. Kto nie daje rady to do zawodowki albo technikum. I tak powinno byc w kazdej sredniej szkole.
Były uczeń ; 11 stycznia 2018, 11:59
Ciężko tą instytucje nazwać szkołą. Jeżeli nie chodzisz na korepetycje do danego nauczyciela to nie zdajesz 🙂 sama chodziłam do tej szkoły, ale pani matematyczka Ż. mnie co półrocze uwalała ze swojego przedmiotu. Przeniosłam się do innej szkoły, w której odnoszę sukcesy i zdobyłam stypendium za dobre wyniki w nauce, a jeszcze niedawno według nauczycielki nie umiałam nawet na ocenę dopuszczająca 🙂 teraz z matematyki mam 3! Nie polecam tej szkoły najgorszym wrogom 🙂
as do Bolo; 11 stycznia 2018, 15:36
niebawem właśnie w naszym technikum będzie powiedzenie, że jak nie dajesz rady to na górkę, do LO, tam każdego wezmą...
....byle byś umiał wysyłać sms-y na Belfra Roku...
Na maturze też szkoła pomoże, bo wstyd aby na grójeckiej Sorbonie nie zdawali z ustnego...
DWR ; 11 stycznia 2018, 16:04
Hahaha. 3 z mateamtyki i stypendium. Niezły trolling.
PTR; 11 stycznia 2018, 17:36
Widać, że coś złego dzieje się w tej szkole skoro rankingi lecą na łeb na szyję. ,,Dziwnym" zbiegiem okoliczności technikum na dołku podskoczyło w rankingach i to znacznie. Powód? Młodzież i rodzice poszli po rozum do głowy, bo górka szczyci się dalej renomą, której już od dawna tam nie ma. Czyżby górka zamieniła się rolami z dołkiem? Być może zbyt szybko spoczęli na laurach.
Ha; 11 stycznia 2018, 20:52
Jacy nauczyciele takie perspektywy😂
Do PTR; 12 stycznia 2018, 10:35
Fanem to ty jesteś na pewno zawodówki. Jest wyżej bo niżej nie mogła być.
Jak LO było wyżej w rankingu to jeszcze gorsze by teksty.
Lepiej wziąć spadochroniarzy z radomia i się poprawi
A może fan też z radomia.
Rodzic do Rodzica; 12 stycznia 2018, 10:50
Myślę, że trzeba znać trochę lokalną wiedzę o samorządach, Dyrektor LO pomaga oświacie w gminie bo chce i Go wybrali (penie nie tacy jak ty),nie wydaje mi się, że toś złego być radnym i dyrektorem.
A o poziomie zajęć radze nie wypowiadać się jak nie ma się pojęcia i własnego poziomu.
Pierwszy nos; 12 stycznia 2018, 11:04
Co tu dużo mówić, jedyne co interesuje dyrektora to czubek jego nosa, nawet nie potrafi odpowiedzieć na 'dzień dobry' swoim uczniom... Chodzą plotki że dyrektor przekazuje stanowisko, bo sam już zaciera rączki na stanowisko burmistrza (HAHAHA), jedynym słusznym wyjściem jest to, aby stanowisko dyrektora objęła pewna nauczycielka języka polskiego, myślę że ona jedyna byłaby w stanie wprowadzić wysoki poziom w tej szkole.
Absolwent; 12 stycznia 2018, 11:41
Jestem niedawnym absolwentem LO, dostałem się swobodnie na medycynę(nie korzystając z korków jako mit o nauczycielach) i mam dobre zdanie o większości z nich i Panu Dyrektorze, który wiele robi dla uczniów,Pozdrawiam i nie przejmujcie się krytyką i hejtem takie czasy i ludzie.
do operatrów portalu G24.net; 12 stycznia 2018, 12:03
Czemu to WAM umknęło, że LO jest w gronie "brązowych " szkól jak było czyli dobrych!
Celowa manipulacja, czy brak sympatii a raczej antypatia i promowanie negatywnego wizerunku szkoły.
Może tego komentarza też nie będzie?!
uczeń lo do byłego ucznia; 12 stycznia 2018, 12:19
chyba jesteś jakiś "bardzo zdolny" i ewakuowałeś się do (łatwiejszej instytucji) specjalnie żeby to napisać.
Wrogiem to jesteś ty ni€uku!
Haha ; 12 stycznia 2018, 12:37
Dyrektor na burmistrza. Hahahahahahahaha jaaa haha
as; 12 stycznia 2018, 13:06
na zamianę burmistrza jest super, bo ten tylko z ludzi robi ściemę, może i nawet wychował swojego Misiewicza jak obecny.....
Bardzo zdolni uczniowie dają radę i bez trudu dostają się na medycynę, i tacy mają wielki szacunek u dyrekcji. Niestety, tym którym trzeba pomóc, to już tylko na priv
do marzanna; 12 stycznia 2018, 19:24
Z tego, co Pani pisze wynika, że wielu rodziców to masochiści, skoro do tej "patologii" posyłają swoje dzieci z Grójca, Mogielnicy i wielu innych miejscowości. A jeśli chodzi o poziom nauczania, w żadnej innej szkole w powiecie (wliczając podstawówki i licea) nie ma tylu olimpijczyków.
Absolwentka ; 12 stycznia 2018, 19:28
Ja także uczęszczałam do tego Liceum i nie podzielam skrajnie negatywnych i niesprawiedliwych ocen. Nie mam złych doświadczeń związanych ze szkołą. Do nikogo na korepetycje nie uczęszczałam, nikt mi ich również nigdy nie proponował. Maturę zdałam bez problemów oraz dostałam się na studia dzienne najlepszej wyższej uczelni.
Jeśli chodzi o mnie to naprawdę nie mam zastrzeżeń ani do Dyrekcji ani do szkoły. Kadra pedagogiczna to mili i uczynni ludzie. Wszystko zależy od nastawienia ucznia -jeśli wybiera tę szkołę i systematycznie uczęszcza oraz uczy się to na pewno może osiągnąć wysokie wyniki.
Absolwentka; 12 stycznia 2018, 19:31
Szkoła jako szkoła jest w porządku, ale lepiej by było gdyby dyrektor zwrócił uwagę na niektórych nauczycieli i ich podejście do uczniów.
Marzanna odpowiada; 12 stycznia 2018, 19:57
Patologia w Belsku jest faktem. Sami nauczyciele, którzy tam pracowali bądź pracują z lękiem wspominają niektórych uczniów. Młodsze dzieci, nowicjusze często były tam prześladowane przez uczniów starszych i przez długi czas nauczyciele wiedząc o tym nie reagowali. Aż w końcu dyrekcja poszła po rozum do głowy i zlikwidowała pamiętne otrzęsiny. Później nie było jednak lepiej. Niektórych uczniów sami nauczyciele się bali. Jeżeli uczeń jest dobry to w każdej szkole będzie osiągał wysokie wyniki. A przyklejono metkę tej szkole (chyba za dobrą współpracę z gminą), że to dzięki nauczycielom tam uczącym jest tylu olimpijczyków. Nauczyciele są tam słabi, przeciętni w przekazywaniu wiedzy. Niektóre Panie wręcz przy uczniach odliczały godziny do świąt czy ferii bo przecież tak ciężko pracują. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich nauczycieli. Rzeczywiście niektóre jednostki mają dar przekazywania wiedzy, ale z tym trzeba się urodzić. Samo zachwalanie nie pomoże. Więc może przestańmy gloryfikować belskie gimnazjum. Ono i tak niedługo zniknie.
Absolwent; 12 stycznia 2018, 21:39
Czytając komentarze mam wrażenie, że to wpisy konkurencyjnego LO w Warce albo Piasecznie. Nie wyobrażam sobie aby będąc uczniem lub absolwentem wylewać tyle nienawiści na co by nie było moje Liceum. Nie wydaje się również aby negatywne wpisy pochodziły od tych, którzy podwyższyli pozycję Liceum w rankingu Perspektyw: olimpijczycy i najlepiej zdający maturę. Wręcz przeciwnie wydaje się, że to jest cena za przyjmowanie do Liceum wszystkich chętnych bez poważnej selekcji wstępnej. Dodatkowo jest to wielka okazja do lokalnej zemsty na Dyrektorze i Nauczycielach przez komentatorów czasami kompletnie nie związanych z Liceum.
Absolwentka; 12 stycznia 2018, 23:03
Witam. Ja również jestem absolwentką LO w Grójcu i bardzo dobrze wspominam tę szkołę. W zeszłym roku pisałam maturę, którą zdałam na wysokim poziomie właśnie dzięki solidnej wiedzy otrzymanej od nauczycieli z liceum. Co więcej, pragnę także podkreślić fakt, iż dostałam się na najlepszy Uniwersytet w Polsce. Nie zgodzę się z pejoratywnymi opiniami wysuwanymi przez niektóre osoby. Jeśli uczeń tylko pragnie pogłębiać swoją wiedzę, to może udać się na dyżury do różnych nauczycieli i tam dopytać o ewentualne wątpliwości. Szkoła oferuje także cały wachlarz zajęć dodatkowych, które rozwijają umiejętności miękkie młodego człowieka, a więc zdolności komunikacji werbalnej w ojczystym, ale i odmiennym języku, empatię, łatwość kooperacji, a także nakreślają wskazówki, jak kreatywnie zagospodarować swój czas, by nie spędzać go w sposób jałowy. Współpraca z Dyrekcją zawsze była efektywna i owocna, a belfrowie nieustannie starali się pomóc swoim podopiecznym. Za każdym razem, kiedy znajduję się w okolicy liceum, kręci mi się łezka w oku i wracają szczęśliwe, wręcz seraficzne wspomnienia. Z miłą chęcią wróciłabym na zajęcia do Liceum Ogólnokształcącego w Grójcu, by jeszcze raz zasiąść w szkolnej ławce i chłonąć wiedzę płynącą z ust nauczycieli. Mając teraz tak szeroki pogląd na przeszłość, z pewnością nie żałuję kilka lata temu podjętej decyzji o wstąpieniu w progi tej szkoły. Dziś mój wybór byłby taki sam, jak wtedy. Aspera res prima est, sed fert industria laudem! Z pozdrowieniami dla wszystkich uczestników dysputy. Absolwentka.
Do do operatrów portalu G24.; 12 stycznia 2018, 23:03
Chyba przesadziłeś z tym "brązem" czyli dobrym. Spadek o 131 miejsc,to jest ważna informacja. To są FAKTY. Nie "manipuluj" tu
Maturzysta 2002; 13 stycznia 2018, 11:42
Każdy ranking jest uproszczeniem rzeczywistości. Spadek w rankingu nie jest powodem do dumy ale też różnice pomiędzy miejscami w naszej "100"są niewielkie.
W czasach kiedy ja uczyłem się na "górce" również wielu krytykowało szkołę co nie przeszkodziło w dostaniu sie na wymarzone studia.
Mateusz Marlikowski; 13 stycznia 2018, 13:39
Szanowni Państwo,
takie dyskusje jak powyższa powtarzają się przynajmniej dwa razy w roku - podczas publikacji rankingu Perspektyw oraz przy ogłaszaniu wyników matur. Zgadzam się z wieloma państwa argumentami. Niestety, ustawowo licea podlegają pod starostwa powiatowe i przez to są kiepsko dofinansowane co znacznie utrudnia ich rozwój. Poziom nauczania jest jaki jest, w tym zakresie można by sporo poprawić, tak samo jak podejście niektórych (nie generalizujmy!) nauczycieli do ucznia. Jako absolwent czuję się jednak w obowiązku stanąć w obronie dyrekcji oraz tej części nauczycieli, która wspiera uczniów w ich rozwój (szkolny i pozaszkolny) w różnych dziedzinach. Na szczególną uwagę zasługuje ponadprzeciętny rozwój w grójeckim liceum projektów społecznych, naukowych oraz wymian międzynarodowych w ramach programu Erasmus+. Z moich informacji, które czerpię z Kuratorium Oświaty wynika, że nasze liceum stoi na podium pod względem liczby ich realizacji w całym województwie mazowieckim. Moim zdaniem to bardzo ważny wskaźnik, którego ranking Perspektyw nie uwzględnia. Sam brałem udział w wielu z nich i zaręczam, że dla uczniów jest to źródło nauki praktycznych umiejętności, których często na próżno szukać w innych szkołach.
Grójeckie liceum na pewno nie jest szkołą łatwą, to mogę powiedzieć z własnego doświadczenia. Miałem wiele wzlotów i upadków podczas trzech lat edukacji. Natomiast skończenie tej szkoły daje ogromną satysfakcję i powód do dumy. Ja jestem dumny z tego, że mogę być absolwentem szkoły z ponad 100-letnią tradycją, która otworzyła mi oczy i pozwoliła rozpocząć studia na Uniwersytecie Warszawskim przy jednoczesnym zachowaniu balansu pomiędzy nauką a rozwojem społecznym.
Przed nami w wybory samorządowe, które odbędą się w listopadzie br. Wybierzmy podczas tego święta demokracji takie władze powiatu i gminy, które będą kładły szczególny nacisk na poprawianie jakości kształcenia w grójeckich szkołach oraz wspierały bezpośrednio rozwój młodego pokolenia, które kiedyś zajmie ich miejsce.
Pozdrawiam Państwa bardzo serdecznie i życzę miłego weekendu :)
Absolwentka; 13 stycznia 2018, 19:57
Czytając komentarze nasuwa mi się tylko jedno - większość z was chciałaby, żeby szkoła kształciła bez minimalnego wysiłku i udziału ucznia. Tak niestety nie ma. Aby coś osiągnąć trzeba się napracować, a nie tylko być obecnym i wymagać od wszystkich tylko nie od samego siebie. Pozdrawiam hejterów.
Absolwentka M; 14 stycznia 2018, 13:35
Oczywiście wypisywanie głupot w dzisiejszych czasach jest na topie , przykre to bardzo. Założę się że większość osób nie miało styczności ze szkoła, rodzice dzieci które sobie nie poradziły lub uczniowie którzy myślą że będzie jak w gimnazjum.
Niestety w tej szkole trzeba się uczyć.
Skończyłam to Liceum, zdałam maturę, studiowałam tam gdzie chciałam, obecnie mam własną firmę i jestem z tego dumna.
Kiedyś czasy były zupełnie inne, mimo wszystkich trudności (wracając ze szkoły miałam 4 km z przystanku do domu,w domu czasami byłam ok 18, chodziłam na korepetycje bo nie radziłam sobie ze wszystkim matematyka i chemia czarna magia a rodzice nie potrafili mi pomoc,wstawałam o 3 rano żeby uczyć się biologii, dystans miedzy uczniem a nauczycielem był zachowany wzajemny szacunek to wszystko)dałam radę. A teraz całe Poświetne zastawione samochodami uczniów, narzekają że muszą chodzić na korepetycje, na nauczycieli, dyrekcje.
Ja praktycznie zawdzięczam tej szkole to kim jestem teraz!!!! wspominam ją bardzo pozytywnie dyr Pękacki, wice.dyr Krawczak moja ukochana wychowawczyni Krasowska i wszyscy nauczyciele byli zawsze pomocni, zaangażowani!
Wydaję mi się że nie zmieniło się Liceum, nie zmienili się nauczyciele tylko zmienili się nowi ludzie którzy przychodzą-uczniowie, rodzice.
Człowieku zanim wypiszesz takie brednie zastanów się dwa razy!!!
Kochana Dyrekcjo głowa do góry!!! nie dajcie się
Do Marzanna; 14 stycznia 2018, 17:32
Szanowna Pani, raz jeszcze powtarzam pytanie - dlaczego tylu rodziców z okolicznych miejscowości posyła tam swoje dzieci (40 % spoza obwodu.) Raz można kogoś nabrać, oszukać np. świetną reklamą, ale fama szybko się roznosi. Rodzice przekazują sobie informacje, dzieci również. Gdyby było tak, jak Pani pisze, gdyby było źle, rodzice nie przysyłaliby tam swoich dzieci, a te, które należą do obwodu jeździłyby do innych okolicznych gimnazjów. Renomę szkoły budują uczniowie i rodzice, ich opinie, ich opowieści o placówce. Gimnazjum mogłoby się zachwalać olimpijczykami, warunkami itp.., ale gdyby prawdą było to, co Pani napisała szkoła miałaby problem z naborem, musiałaby zamykać oddziały, a przed 20 lat tworzyła dodatkowe. Pozdrawiam i zapraszam do gimnazjum, wspólnie poszukamy tych strasznych uczniów terroryzujących nauczycieli:)
Marzanna; 14 stycznia 2018, 21:56
Serdecznie dziękuję za zaproszenie, ale kilka lat spędzonych w tej szkole to wystarczająco dużo, aby wyrobić sobie opinię oraz obejrzeć jak to wszystko wygląda "od środka".
Ale co racja to racja, renomę budują właśnie uczniowie i ich opinie o placówce i statystyki ani zachwalanie tutaj niestety nic nie pomogą.
Również pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego :)
Ciekawscy ; 14 stycznia 2018, 22:56
Oczywiście ze patologiczne sytuacje w gimnazjum w Belsku były faktem. Jak teraz jest nie wiem ale kiedyś jeden uczeń w czasie szkolnej dyskoteki zaslabl i został odwieziony do gròjeckiego szpitala bo jak się później okazało był pod %%. To co? Nie patologia? O tym to się już zapomniało?
Fc; 14 stycznia 2018, 23:31
131 miejsc to ogromny spadek!!!
Gdzie PERSPEKTYWY?
Do Fc; 15 stycznia 2018, 14:59
Perspektywy są w tobie "Ćwoku"
Kevin; 15 stycznia 2018, 22:05
Są dobre jak i złe strony szkoły, przypuszczam że w każdej szkole tak jest. Powiem tak, połowa nauczycieli to nauczyciele z powołanie niestety reszta już nie. Trzeba samemu nadrabiać zaleglosci. Zależy też na jakich nauczycieli się trafi. Niestety budynek szkoły nie jest w dobrym stanie, często jest zimno ciemno no i czasem również śmierdzi.
Bla bla; 16 stycznia 2018, 10:23
A jak nauczyciele języków obcych? Np rosyjski?
Do Do Fc; 16 stycznia 2018, 10:24
Skąd te nerwy?
Nie panujesz nad emocjami - oj nie dobrze:(
Absolwentka 2011; 16 stycznia 2018, 11:23
Mnie rosyjskiego uczyła Pani M. Oziemska i zdałam maturę podstawową z rosyjskiego na prawie 100%, a rozszerzoną na 80%. Było to dobrych kilka lat temu, ale miło wspominam lekcje. Czasami było trudno, bo trzeba było się przyłożyć, ale przełożyło się to na wynik matury z języka rosyjskiego.
Absolwent00; 16 stycznia 2018, 12:43
Wydaje mi się ze niektórzy nauczyciele tej szkoły mają słabe podejście do ucznia.Do tej szkoły nie chodzą same asy które ze wszystkim sobie poradzą, jeśli chodzi o materiał. Do tej szkoły za niski jest próg przyjęć.
Ruski; 16 stycznia 2018, 19:11
Ja miałem ruski z Żelazkiem. Lekcje spoko, gość wymagający ale z dobrym poczucie, humoru. W mojej grupie zdawało maturę 6 osób. Wszyscy w przedziale 90-98%. Rosyjski chyba najlepiej stoi z języków obcych.
Perspektywa; 18 stycznia 2018, 17:04
Perspektywy są takie, że czas na zmiany w LO, najpierw zapalmy światło w tej placówce, bo ta ciemnica a na korytarzach przeraża. A następnie dyrekcja - do wymiany!
I przestańcie narzekać na naszą młodzież. Każdy powinien dostać szansę, trzeba tylko umieć z młodzieżą rozmawiać.
Umiejętność podejścia do ucznia a przy tym umiejętność przekazania wiedzy a i perspektywy będą :)
lo; 18 stycznia 2018, 20:50
szkola dawno powinna przejsc pod zarzad gminy... praca w LO w porownaniu z warunkami jakie maja szkoly gminne to lata swietlne.
Dobre; 19 stycznia 2018, 14:49
Teraz wzrosną perspektywy na "dodatkowe" lekcje :))))))
Hahaha
do lo; 20 stycznia 2018, 12:41
należy rozpisać konkurs na dyrektora i dopuścić osoby z zewnątrz, nie uwikłane w układy i skończyć z nepotyzmem władzy.
Weert ; 20 stycznia 2018, 14:06
Za takie pensje chcecie żeby nauczyciele byli wybitni i jeszcze opracowywali nowe metody podejscia do uczniów? Dobre sobie. Wybitni zajęli się czymś innym.
Do weert; 21 stycznia 2018, 13:23
Było się uczyć a nie teraz narzekasz, że za mało zarabiasz.
Jak sobie nie radzisz jako pedagog, to może do pracy fizycznej idź. Tam się możesz do woli "wyżyć" a nie na młodzieży.
Głos rozsądku; 21 stycznia 2018, 15:34
Nauczyciele niestety są niedoceniani, co można obserwować tutaj, niesamowita nagonka i plucie jadem, a głupota waszych dzieci i młodzieży oraz samych rodziców, którzy nie potrafią wychować potomstwa wciąż jest usprawiedliwiana.
Weert; 21 stycznia 2018, 15:45
Nie trzeba być nauczycielem, tylko mieć trochę oleju w głowie, a nie chamstwa i łatwo zauważyć, ze dobrych matematyków i informatyków w szkole ze świecą szukać, bo żaden wybitny matematyk czy informatyk nie będzie chciał uczyć dzieci w szkole za taka pensje, skoro może zarobić dużo więcej gdzie indziej. Potem w szkołach zostają sami Ci którym w życiu nie wyszło. Zamiast atakować, lepiej ruszyć głowa.
Do głos rozsądku ; 23 stycznia 2018, 21:10
Twoja głupota sięgnęła zenitu.
No chyba, że jesteś jednym z bezdzietnych nauczycieli
Do "do głos rozsądku"; 24 stycznia 2018, 14:28
Nie, jestem uczniem i obserwuję zachowania swoich rówieśników, którzy za nic mają prośby nauczycieli i lekceważą sobie naukę jak i samych nauczycieli, a później rodzice przychodzą z pretensjami... ale do nauczycieli. Mnie rodzice wychowywali, że trzeba przede wszystkim wymagać od siebie.
Jezu; 29 stycznia 2018, 23:04
Głos rozsądku, nie bądź śmieszny.
judasz; 21 lutego 2018, 14:04
Jezus tu nie zagląda(g24.n). Ma nas w Swojej opaczności na szczęście.
judasz; 21 lutego 2018, 14:07
Jezus tu nie zagląda(g24.n). Ma nas w Swojej opaczności na szczęście.
Do perspektywy; 21 lutego 2018, 14:11
To wal do konkursu do lo jak w dym. Uzdrowisz i "oświecisz" szkołę! Po co się marnujesz!