Strajk nauczycieli: ważne oświadczenie burmistrza Dariusza Gwiazdy
Nauczyciele oraz pracownicy administracji i obsługi z placówek, dla których organem prowadzącym jest Gmina Grójec, w przypadku rozpoczęcia strajku otrzymają równowartość utraconego wynagrodzenia – oświadczył burmistrz Grójca, Dariusz Gwiazda.
Przypomnijmy, iż na 8 kwietnia nauczyciele zapowiadają strajk. Domagają się 1000 zł brutto podwyżki.
Koalicja NIE dla chaosu w szkole na podstawie przesłanych zgłoszeń stworzył mapę placówek gotowych do przeprowadzenia strajku. W gminie Grójec będzie to osiem szkół, z czego dwie prowadzone przez powiat (LO i ZSP) oraz sześć prowadzonych przez Urząd Gminy i Miasta. Gotowość strajku zadeklarowały PSP nr 1, PSP nr 2, PSP nr 3, Publiczne Przedszkole nr 1, Publiczne Przedszkole nr 4 oraz PSP w Bikówku.
- Nauczyciele, pracownicy administracji i obsługi szkół mają moje pełne poparcie dla prowadzonych działań, których celem jest poprawa warunków pracy – napisał na swoim oficjalnym facebookowym profilu burmistrz Grójca, Dariusz Gwiazda.
- Jednocześnie oświadczam, że nauczyciele oraz pracownicy administracji i obsługi z placówek, dla których organem prowadzącym jest Gmina Grójec, w przypadku rozpoczęcia strajku otrzymają równowartość utraconego wynagrodzenia, w innej, przewidzianej prawem formie – dodał.
Napisz komentarz:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja portalu Grojec24.net nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Każdego użytkownika obowiązują zasady komentarzy.
Komentarze (164):
oko; 31 marca 2019, 09:28
Trzeba pogoni tą bandę pisowska która bawi się w rozdawnictwo naszych pieniędzy. Szydło. .... przeciez nam się należy. ... dojna zmiana.
Kaz; 31 marca 2019, 10:29
Brawo Panie Burmistrzu
Edyta ; 31 marca 2019, 12:35
A od kiedy brak świadczenia pracy jest płatny? To chyba jakieś nieporozumienie Panie Burmistrzu.
Aa; 31 marca 2019, 13:06
Strajkujących Won.
Księgowa; 31 marca 2019, 15:09
Mam nadzieje ze ta równowartość to z kieszeni Pana Burmistrza a nie pieniędzy mieszkańców.
nauczyciel; 31 marca 2019, 15:12
Nie powiem, że nauczyciele nie mają racji, ale chciałbym tak strajkować długo i namiętnie skoro burmistrz oferuje pieniądze za nic nie robienie. To jest bardzo niebezpieczne. Co na to rodzice?
Wgr2019; 31 marca 2019, 15:53
To w Umig Grójec też domagamy się podwyżek i będziemy strajkować bo się podwójnie opłaca
Aga; 31 marca 2019, 16:07
Super !!!
Hall177; 31 marca 2019, 16:07
Brawo panie Burmistrzu.Najwyższą porą jest wspomóc to szacowne grono.Takiego przywódcy oczekiwalo to miasto.Dziekujemy.😊
S; 31 marca 2019, 16:11
Nareszcie odpowiednia osoba na stanowisku Burmistrza Miasta i Gminy Grójec.
Nauczyciel ; 31 marca 2019, 17:12
Dla wyjaśnienia mi proszę czy to wynagrodzenie będzie z portfela burmistrza czy z portfela podatników ?...
Aleksander ; 31 marca 2019, 17:36
Niech pan burmistrz zapyta najpierw dlaczego jego podwładny w ZAPO pan Naduk łamie prawo i nie płaci najniższej krajowej 2250 zł pracownikom w szkołach.
Na przykład w Bikówku.
K Tomek M; 31 marca 2019, 17:50
Panie "Burmistrzu " weź się Pan za robotę bo już koniec marca a nic się nie dzieje a miało być tak cudownie
Rodzic; 31 marca 2019, 17:55
Brawo dla nowego Burmistrza.
Nauczyciel ; 31 marca 2019, 17:57
Bardzo mnie cieszy taka postawa pana Burmistrza brawo ....popieram strajk nauczycieli
.....; 31 marca 2019, 18:00
SUPER POSTAWA PANIE BURMISTRZU.
CHCIALBYM ABY WSZYSCY TAK POSTAPILI JAK PAN. STOP Z HEJTEM
Wyjaśnienie ; 31 marca 2019, 18:24
Ludzie, nie macie pojęcia o podstawowych sprawach. Nauczyciele pieniądze mają płacone z subwencji państwa, a nie z budżetu gminy. Jeśli burmistrz nie zapłaci za strajk, zaoszczedzi kosztem nauczycieli. Samorządy i tak ogrom kasy doplacaja do oświaty,bo rząd na edukacji oszczędza, żeby rozdawać pieniądze wokół.
Bbbb ; 31 marca 2019, 18:25
Dobra decyzja Burmistrza.
To ciężka praca nauczyciele wychowywać cudze dzieci.
Ja; 31 marca 2019, 18:27
Brawo dla Pana Burmistrza!
natka 78; 31 marca 2019, 18:29
Wielki szacunek za taką decyzję i wielkie dzięki w imieniu nauczycieli
Samorządowiec; 31 marca 2019, 18:30
Gratuluję, że dołączył Pan do grona włodarzy m. in. 12 prezydentów największych miast w Polsce, którzy murem stoją za nauczycielami. Dobra decyzja. Wspólnie musimy zmienić tą chorą sytuację w Polsce. Oświata jest jednym z najważniejszych elementów w rozwoju mądrego społeczeństwa.
nauczyciel; 31 marca 2019, 18:39
Mam wrażenie, że słowo solidarność w Polsce oznacza już tylko nazwę bojówek partii rządzącej. Szkoda. Szkoda też, że tak wielu ludzi nie rozumie jak ciężko roszczeniowe snoba ukształtować na porządnego człowieka i jaki jest wpływ edukacji na gospodarkę kulturę i wiele innych dziedzin życia społecznego.
Rodzice obawiający się o opiekę nad dziećmi chyba mogliby sobie z 500+ wynająć opiekunkę na te dwa czy trzy dni?
I jeszcze jedno: czy Aa ma dobre wspomnienia z milicji czy złe ze szkoły?
Belfer; 31 marca 2019, 18:42
Dziękuję za poparcie Panie Burmistrzu
Edi; 31 marca 2019, 18:43
Nic nie robić a dostawać kasę każdy by chciał jestem zawiedziony tą decyzją burmistrza przecież to pieniądze z moich podatków.
Mieszkniec; 31 marca 2019, 18:44
Dziękuję za poparcie protestu pracowników oświaty
Marta; 31 marca 2019, 18:57
I prawidłowo! Należy się chociażby dlatego, ze nie raz nie dwa użerają się z dziećmi, których rodzice nie potrafią wychować oraz z brakiem szacunku. Co kiedyś było nie dopomyslenia i do tego za jakie pieniądze !? Na kasie zarabiają nie raz więcej...
Gall anonimmm; 31 marca 2019, 19:16
Nauczyciele domagają się podwyKi.. kur... Ciekawe za co... Tyle ile jest wolnego w roku szkolnym to paranoja. Weekend każdy wolny pracują po kilka godzin dziennie i wielce pokrzywdzeni są. A co mają powiedzieć ludzie którzy pracują za najniższa krajowa po 12 godzin dziennie. Nik nawet się nie zapyta o nich. A jedyne co o większości "mlodych" nauczycieli można powiedzieć to "uczony szkolony a gamoń pierd...." ludzie trochę szacunku do samych siebie
radomiak; 31 marca 2019, 19:16
ci cobendom strajkowac to sa pseldonauciciele im hodzi tylko o kase prawdziwy nauciciel jesili mu zalezy na dobro uczniuw nie bendzie stajkowl reszta nuciciieli to pseldonauciciele glomby
Janek ; 31 marca 2019, 19:17
To mądra, chociaż trudna decyzja burmistrza. Prestiż nauczycieli jest systematycznie niszczony. Do tego przyczynia się również propaganda publicznej telewizji. Dlatego, co widać po Państwa wpisach, decyzja Pana Gwiazdy jest trudna, ale właściwa. Szacunek Panie Darku.
Mieszkanka Grójca; 31 marca 2019, 19:31
Popieram strajk nauczycieli i mądrą decyzję pana Burmistrza
Iza; 31 marca 2019, 19:32
BRAWO!!!!!!!!!!! Niech nauczyciele mają jak najlepiej, bo to Oni spędzają więcej czasu z naszymi dziećmi, niż my sami!!!!!!!!!!!!
WGR 2; 31 marca 2019, 19:56
Czy Pan Burmistrz załatwi też promocje uczniom którzy mają zdawać egzaminy jako opiekun harcerzy wie że dobro dzieci jest najważniejsze a ponad 16% podwyżki przewidzianych w tym roku we wrześniu ostatnia transza.
Kiedy przez osiem lat nauczyciele nie dostawali podwyżek nie strajkowali w tym roku dostają i strajkują pachnie mi tu polityką
Teresa Żebrowska ; 31 marca 2019, 20:09
Mądra i dobra decyzja. Brawo Panie Burmistrzu. Kochani nauczyciele: tak trzymać. Macie mój szacunek i sympatię.
Teresa ; 31 marca 2019, 20:13
Brawo Panie Burmistrzu.
Drodzy Nauczyciele, tak trzymać. Popieram i trzymam za Was kciuki.
L. Rodzic ; 31 marca 2019, 20:42
Wielkie gratulacje dla burmistrza za tak odważną decyzję. Ja jako rodzic również solidaryzuję się z nauczycielami- doskonale zdaje sobie sprawę ile pracy,wysiłku i poświęcenia wkładają w wychowanie naszych dzieci - nie tylko moich, ale też twoich.. waszych.
Ja; 31 marca 2019, 20:44
Brawo dla Pana Burmistrza.☺!!!
Rodzic ; 31 marca 2019, 20:46
Popieram! Brawo za odważną i słuszna decyzję.
Radny; 31 marca 2019, 20:48
Może z nie wszystkimi decyzjami burmistrza się zgadzam,ale za tą wyrażam absolutną zgodę.To od nauczycieli zależy jak będą uczone nasze, także moje dzieci. CHCIAŁBYM zwrócić uwagę moderatorowi na to,że akceptuje takie wpisy jak Radomiaka. Obraża on ludzi i podstawowe zasady pisowni.
Matka; 31 marca 2019, 20:52
Popierajmy strajk nauczycieli!! To ciężka i odpowiedzialna praca. Dziękujemy Panie Burmistrzu!
dota- rodzic; 31 marca 2019, 21:03
mądra decyzja burmistrza. Popieram strajk nauczycieli,
RW; 31 marca 2019, 21:11
Popieram decyzję burmistrza. Zreszta wielu samorzadowcow tak postepuje. Trzymam kciuki za nauczycieli, bo musza ksztalcic spoleczenstwo, aby takich glupot jak Radomiak nie pisalo.
Anna; 31 marca 2019, 21:51
Brawo Panie Burmistrzu! Niech inni wezmą z Pana przykład!
Magda; 31 marca 2019, 22:06
Super! Brawo!!! Najlepsza decyzja :) popieram strajk nauczycieli w 100 %
Wk; 31 marca 2019, 22:08
Mądra decyzja, każdy zasługuje na godne wynagrodzenie
Witek; 31 marca 2019, 22:13
Brawo!! Niwy burmistrz rulez💪💪
Bardzo dobry wybór, jeśli dodatki to dla ludzi pracujących, a nie dla leniwych , niepracujących złodziei podatków
Maria; 31 marca 2019, 22:14
Nauczycielom niesłusznie się należą pieniądze, tak? Bo nie przyjdą do pracy, tak? Ale jak Wasze dzieci nie przychodzą do szkoły, to pod koniec roku aorty chcecie przegryźć nauczycielom, że niesłusznie dają nieklasyfikowanie. Bo co z tego, że ma 70% nieobecności, ale powinien przejść do następnej klasy, tak?
Jol; 31 marca 2019, 22:14
To mądra i odważna decyzja. Wyrazy uznania dla Burmistrza!!! Nie ulega wątpliwości, że nauczycielom należą się podwyżki i lepsze warunki pracy. To oni przede wszystkim uczą i wychowują młodych Polaków. Edukacja w Polsce od lat jest niedofinansowana i zaniedbywana przez kolejne ekipy rządzące.
Anonim; 31 marca 2019, 22:19
Ja pitole dajcie żyć tym ludziom. Idźcie do szkoły pracować jak tyle wolnego kuźwa. Ja nie idę bo jak patrzę na tą młodzież to bym wszystkim pałą przylał na wejście
Piotr; 31 marca 2019, 22:23
Nauczyciele mają prawo strajkować. Główny postulat to wynagrodzenie. Myśle ze wszyscy rodzice byliby za podwyższeniem pensji nauczycielskiej, ale wzamian za dodatkową prace. 2 miesiące wakacji, 2 tygodnie ferii, 20 godzinny tydzień pracy i już w zasadzie od jutra zaczynające się rekolekcje dają możliwość zrobienia sobie wolnego prawie do końca roku szkolnego. Lekcje się już praktycznie nie odbywają, dzieciaki maja tylko zadawane dużo do pracy domowej, na lekcjach trwa uzupełnianie dzienników i wszystko to, co nauczyciele powinni robić w domu poza godzinami nauczania. A może w wakacje dodatkowe zajęcia dla dzieci chociaż przez 3 tygodnie. Może najpierw trzeba coś dać od siebie a dopiero potem upominać się o wyższe wynagrodzenie. Jestem za ale za większe zaangażowanie ze strony nauczycieli.
Olek; 31 marca 2019, 22:23
Dlaczego wszystko do jednego wora. Czy wszystkie dzieci to same debile ?. i tylko szanowne grono pseudo pedagogiczne umie je wychowywać. Za duże są wasze ambicje szanowni państwo, połowa to powinna ulice zamiatac(nie wszyscy) bo są większymi debilami niż ustawa przewiduje. W szkole to jak kiedyś w wojsku, dobrze kombinować, mieć układy, i lizać tylek tego uczą
Mam dwa pytanka:; 31 marca 2019, 22:27
- czy rada miejska już wyraziła zgodę na przesunięcie pieniędzy?
- i skąd zabrać żeby nauczycielom dać?
Wojciech; 31 marca 2019, 22:45
Super... dobrze że nauczyciele mają poparcie władz miasta, wszyscy powinniśmy ich wspierać. Doceńmy wreszcie ich pracę.
Zawsze na miejscu; 31 marca 2019, 22:50
A co z lataniem dziur w osiedlowych drogach, kiedy???
Kawa; 31 marca 2019, 22:55
A korepetycje? Może już czas zacząć rozliczać się z nich z Urzędem Skarbowym? Ile tych pieniędzy przytulacie??
Jan; 31 marca 2019, 22:57
Brawo Panie burmistrzu
Nauczyciel to osoba, która ma wielki wpływ na życie innych i dlatego powinna to być soba zmotywowana do dobrej pracy. Po za tym jeśli nauczyciele mają tak dobrze jak niektórzy piszą to czemu sami się nie uczyli i nie zostali nauczycielami?
Zimna Suka; 31 marca 2019, 23:41
Na poziomie lokalnym nie ma wielkiej polityki. Można budować wspólnotę. To NASI nauczyciele i NASZE dzieci i NASZ Burmistrz... nawet jeśli się nie zgadzamy i różnimy, to decyzja NASZEGO Burmistrza jest DOBRA bo buduje nasza wspólnotę.
Wystarczająco dużo dzieje się w PL rzeczy które nas dziela, które polaryzują obywateli. Władza przeminie, a my będziemy musieli dalej żyć razem. Warto o tym pamiętać.
Rodzice; 31 marca 2019, 23:53
Jako rodzice ucznia zdajacego w tym roku egzamin gimnazjalny, popieramy strajk nauczycieli i decyzje Burmistrza. Chemy, aby nasze dzieci byly uczone przez nauczycieli. Mamy wrazenie ze caly hejt jest tworzony przez ludzi, ktorzy mieli problemy w szkole I jej nie lubili. Czy jesli jeden lekarz nie pomogl mojemu dziecku kiedy bardzo chorowalo to hejtuje wszystkich lekarzy??? Nie. Nie oceniam wszystkich na podstawie jednej osoby. Pracuje w dwoch krajach i widze jak Polakom latwo przychodzi hejt. To jest mega slabe.
Gosć; 1 kwietnia 2019, 00:06
Do radomiaka. Widać ze do szkoły nie chodzileś bo ciężko się czyta twoje wypociny. Nie masz pojęcia o czym piszesz więc nie pisz bo wstyd.
do WGR; 1 kwietnia 2019, 00:34
Łatwo Tobą manipulować. Za dużo oglądasz tv rezimowej
Gosc; 1 kwietnia 2019, 03:20
Zapraszam wszystkich ktorzy maja negatywne zdanie o nauczycielach chociaz na jeden dzien do szkoly. Jesli pobedziecie w tym halasie, wsrod mlodziezy ktorej sami nie potraficie wychowac, ktora zamiast nauki wybiera brak szscunku i okazuje bezczelne zachowanie wtedy porozmawiamy. Nie mowie o wszystkich ale naprawde wystarczy w klasie taki 1-2 uczniow aby zaklocic porzadek i wtedy mimo checi nauczyciela praca zamiast pasji staje sie udreka. Nie potraficie w wiekszosci sami wychowac swoich dzieci a oczekujecie ze wszystko "zalatwi" szkola. Niestety nie tedy droga... Wielki szacunek i brawo dla Pana Burmistrza za docenienie zawodu nauczyciela. A do hejtujacych jeszcze raz zapraszam do szkoly poprowadzcie lekcje zobaczcie jak sie pracuje "5 h" w szkole a po powrocie do domu zamiast za obiad bierzcie sie za przygotowywanie lekcji na drugi dzien, sprawdzanie sprawdzianow, zeszytow, cwiczen, szykowanie uroczystosci, kserowanie kart pracy itd. Ciekawe tyle zajec "po pracy" a przeciez pracuje sie tylko 5h dziennie! Niesamowite jak byloby fajnie gdyby te brednie ktore wypisujecie byly prawdziwe gdyby nauczyciel zarabial za tyle wolnego... jestescie zalosni
pawlasmichal90@gmail.com ; 1 kwietnia 2019, 07:25
Nie pracują i dostają pieniądze pytam się burmistrza czy wypłaty da ze swej kieszeni nauczycielom mało prawdopodobne.
Rodzic; 1 kwietnia 2019, 08:49
Dobry gospodarz dba w pierwszej kolejności o dobro i bezpieczeństwo dzieci, a następnie zabezpiecza środki na strajk dla nauczycieli. Czy zarezerwowane zostały środki oraz miejsca gdzie dzieci będą przebywać podczas strajku? Nie każdy rodzic może skorzystać z urlopu.
Julian ; 1 kwietnia 2019, 09:51
Najbardziej hejtuja Ci - co w szkole ledwo się podpisać potrafił. Teraz problem bo pracuje po 12 godzin za najniższa krajowa - trzeba się było uczyć jak był czas (ha ha ha). Ja popieram bo Ci ludzie mają anielska cierpliwość do dzieciaków ktorzy wychowani są w w erze "ja jestem super - mimo iż nie potrafię się poprawnie wypowiedzieć". Matka paznokcie zrobione fryzura makijaż a jak usta otworzy żeby się wypowiedzieć to tragedia 🙈 w sumie to bardziej nawet współczuję nauczycielom ówczesnych rodziców - bo Ci są chyba gorsi niż te dzieci 🤔
Uczeń ; 1 kwietnia 2019, 10:10
Proszę o informację ile pan burmistrz płaci za dobę strajku i czy z własnego portfela czy z portfela podatników
Uczeń; 1 kwietnia 2019, 10:41
Bardzo dobra inicjatywa. Trzeba wspierać nauczycieli !!
Kasia; 1 kwietnia 2019, 10:49
Przesada z tym strajkiem jak by zwykly szary czlowiek poszedl strajkowac to juz by mogl sobie innej pracy szukac a tu prosze 1000 zl żadaja za co? Za to ze siedza i z ksiazki dyktuja tak to i ja potrafie a do domu zadaja ze glowa mala. Ale jakie to zmeczone
jola; 1 kwietnia 2019, 11:01
Gdyby dziś były standardy (wymagania w stosunku do ucznia, jeśli chodzi o poziom nauki) jakie były za czasów PRL to dzisiejsza nasza młodzież miałaby średnią poniżej 3.0 a spora grupa uczniów wylądowałaby w szkole specjalnej. W myśl zasady ...nie chcesz się uczyć ....nie przeszkadzaj, daj innym bardziej ambitniejszym. W Polsce brakuje rąk do pracy fizycznej. A dziś matka przynosi "zaświadczenie" od lekarza psychiatry, że dziecko ma alergie na kurz..... tak "kurz" i nie może przebywać w klasie, alergię na inne dzieci i wobec takiego ucznia wymagania są sporo niższe. Z życia wzięte.... w trakcie kiedy byłam w szkole po dziecko jedna z matek przyniosła zaświadczenie, że dziecko ma alergię na naukę .......... gdyby ktoś mi to opowiedział.... nie uwierzyłabym, ale przypadkowo słyszałam rozmowę matki z nauczycielem ...... Rodzice robicie kaleki ze swoich dzieci..... bądźcie bardziej wymagający w stosunku do swoich dzieci a nie ich nauczycieli.
.; 1 kwietnia 2019, 11:04
Bardzo dobrze że strajkują. Nauczyciele powinni dostawać dużo aby zostwali nimi ludzie wykształceni i mieli motywacje do wychowywania
Tyran Wójcik; 1 kwietnia 2019, 11:04
ZGADZAM SIĘ WALCZMY O WOLNĄ POLSKĘ
Młodzi dla Wolności Grójec; 1 kwietnia 2019, 11:05
W normanym kraju Broniarz siedziałby w więzieniu, on chce uniemożliwić nauczanie. Jedynym rozwiązaniem problemu jest wprowadzenie bonu wdukacyjnego i prywatyzacja szkół, co zapewniłoby wysokie płace oraz wysoki poziom nauczania
MdW Grójec
Grójec moją ojczyzną; 1 kwietnia 2019, 11:05
Zgadzam się z nauczycielami. Uważam że ilość pracy którą wkładają w kształcenie naszego młodego pokolenia jest tak duża, ze należy im się większe wynagrodzenie.
Randomowy chłopak ; 1 kwietnia 2019, 11:08
Uważam, iż strajk nauczycieli jest odpowiednią inicjatywą. Nauczyciele jak za swoją pracę i częste perypetie z często różnie zachowującymi się uczniami powinni dostawać większe wynagrodzenie. Często tracą też czas po szkole na pracę w domu, bądź wykonują zadania wybiegajace poza obowiązki nauczyciela w szkole nieodpłatnie.
MarcelJWGR; 1 kwietnia 2019, 11:11
Popieram nauczycieli! Gdzie żeby tacy wspaniali ludzie, kształtujący młode pokolenia, mający duże wykształcenie, wywierający duży pozytywny wpływ na młodzież i dzieci, zarabiali tak małe pieniądze, nie dziwie się ze w końcu się za to wzięli, już dawno powinni to zrobić. W końcu nauczycielami zostaną sami idioci, którzy nie mają wykształcenia żeby dostać lepiej płatną płace, albo zaczną się łapanki bo nikt nie będzie chciał pracować w szkole za takie wynagrodzenie. Bardzo dobrze zrobili i zawsze będę ich wspierał bo dzięki nim wyrosłem na dobrego, mądrego i kultularnego człowieka!
Zatroskany mieszkaniec.; 1 kwietnia 2019, 12:06
Brawo rada miasta i gminy że wyasygnowała pieniądze na strajkujących nauczycieli,może jeszcze uda się na rozbudowę szkół Grójeckich bo trudno jest pracować nauczycielom w takiej ciasnocie !
Kontroler; 1 kwietnia 2019, 12:20
Panie burmistrzu, a słyszał już Pan o czymś takim jak naruszenie dyscypliny finansów publicznych?
Rodzic. ; 1 kwietnia 2019, 12:23
To w takim razie rozumiem że pokryje Pan też koszty rodziców którzy poniosą zatrudniając opiekunki dla dzieci. Bo pracodawców zatrudniających rodziców G... Obchodzi strajk nauczycieli a dzieci pod opieką u kogoś muszą byc
zdzich; 1 kwietnia 2019, 12:26
Super popieram strajk nauczycieli,tylko boli mnie to że nikt nie wspomina o pracownikach obsługi którzy za jeszcze marniejsze wynagrodzenie pracują,bo szkoły to nie tylko nauczyciele ale też sprzątaczki,pomoce nauczycieli,kucharki, kierowcy i nikt o nich nie pamięta.Zenada.A postawa pana Burmistrza godna naśladowania.
Elegancki Chlopak; 1 kwietnia 2019, 12:52
Super decyzja!
Wysokiblondyn; 1 kwietnia 2019, 12:54
Dobrze pan zarzondził
Człowiek xd; 1 kwietnia 2019, 12:54
W końcu została podjęta bardzo dobra decyzja w tej sprawie.
Anonimous; 1 kwietnia 2019, 12:55
No szczerze to nauczyciele zarabiają mało i ich całkowicie popieram ale każdy powinien być traktowany tak samo więc jeśli nauczyciele strajkują to nie powinni dostać za ten dzień wynagrodzenia
Uczeń; 1 kwietnia 2019, 12:55
Należy sie podwyżka, ponieważ nauczyciele dość, że potrzebują wysokiego wykształcenia żeby nauczać a zwłaszcza w szkole średniej to jeszcze dostają tak marną pensję.
Uczeń 347; 1 kwietnia 2019, 12:57
bardzo słuszna decyzja należy im sie podwyżka i w słusznej sprawie strajkują. Brawo rada miasta. Brawo pan burmistrz.
ELEMENEPETA ; 1 kwietnia 2019, 12:57
Sądzę iż Pan Burmistrz Dariusz Gwiazda podjął naprawdę dobrą decyzję, ponieważ nauczyciele robią naprawdę kawał dobrej roboty, ponieważ uczą oni wielu porządnych ludzi którzy w przyszłości zostają kimś i dzięki nim nasze społeczeństwo normalnie funkcjonuje
Uczeń 2A9; 1 kwietnia 2019, 12:57
No tej imo bardzo mądra decyzja więc nie rozumiem całego problemu do decyzji burmistrza ponieważ jest ona bardzo mądra
Mieszkaniec; 1 kwietnia 2019, 13:24
Może lepiej te pieniądze wydać na sprzątanie miasta bo obecnie to syf, kiła i mogiła jakiej jeszcze nie było. Ale oczywiście lepiej dać pasożytom z oświaty brawo panie burmistrzu będę o tym pamiętał przy następnych wyborach.
Rumakuku; 1 kwietnia 2019, 15:28
Totalna opozycja kwiczy, stąd tyle niezadowolenia
wyborca; 1 kwietnia 2019, 15:54
Popieram nauczycieli, ale tak dać się zmanipulować takiemu człowiekowi Broniarzowi to wstyd dla wykształconych ludzi. Nie pamiętamy kiedy strajki są organizowane przez tego człowieka? Mogę przypomnieć. Po pierwsze kiedy są wybory do ZNP, po drugie kiedy rządzi PiS ( nawet kiedy bez zapowiedzi do strajku rządzący uwzględnili podwyżki) i to nie malutkie. Szkoda!
Ola; 1 kwietnia 2019, 16:05
Mieszkaniec jak Ci brudno bierz miotłę i zamiataj. Daj dobry przykład
myślący; 1 kwietnia 2019, 16:34
Odważna i słuszna decyzja. Przecież nauczyciele zarabiają mniej niż pracownicy MC Donalda. Czas poważnie podejść do sprawy i wesprzeć ich.
Do Mieszkańca i wszystkich niedouczonych; 1 kwietnia 2019, 16:46
Jestem nauczycielem i obraża mnie określenie pasożyt z oświaty, zwlaszcza stosowane przez kogoś, kto nie ma pojęcia, do czego służy interpunkcja. Pragnę wyjaśnić wszystkim, którzy nie mają pojęcia o pracy nauczyciela, że nasze pensje są wypłacane z góry, czyli na początku każdego miesiąca. Pieniądze na wynagrodzenia nauczycieli samorządy otrzymują z bodzetu państwa. A więc burmistrz może nam tylko portacic za strajk! W dniu strajku wszyscy jesteśmy w zakładzie pracy!!! To nie jest nasz wolny dzień!!! Nie przystępujemy tylko do czynności dydaktycznych. Gmina, płacąc za dzień strajku, nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów!!! Dotarło? 😉
lolo; 1 kwietnia 2019, 18:03
proponuje aby nauczyciele zamiast strajkowac wzieli miotly i posprzatali miasto wtedy beda wiedziec co to jest ciezka praca
do lolo; 1 kwietnia 2019, 20:05
Trzeba było się uczyć a nie biadolic nad swoim losem. Jakbyś się uczył tez mógłbyś zostać nauczycielem. A teraz bierz za miotle i zamiataj
Iko; 1 kwietnia 2019, 20:40
Popieram decyzje ! Super !
Studentka; 1 kwietnia 2019, 21:04
Czytam i myśle ze to żart, tyle ludzi pracuje ciężej niż nauczyciele, a nie strajkują. Uczniowie muszą szukać korepetycji i jeździć na kursy by dobrze zdać egzamin, bo w szkole tylko 10% nauczycieli jest w stanie czegoś nauczyć, reszta podczas lekcji załatwia swoje prywatne sprawy albo wykazuje kompletny brak zainteresowania. Do tego za strajki mają jeszcze dostać wynagrodzenie żart idealny na 1 kwietnia
W ubiegłym roku pisałam maturę i dobrze wiem jakie jest podejście większości nauczycieli, gdybym miała bazować tylko na ich wiedzy i tym co „robią” podczas lekcji nie dostałabym się na dobre studia. Nie dotyczy to wszystkich, ale zdecydowana większość kadry powinna zostać wymieniona na kogoś kto wie o czym mówi na lekcji
księgowa; 1 kwietnia 2019, 21:14
drogi do mieszkańca i wszystkich niedouczonych: Pracą nauczyciela jest nauczanie, a nie tylko przebywanie w miejscu pracy.
Do hejterów; 1 kwietnia 2019, 22:16
Wszyscy, którzy krytykujecie nauczycieli! Zastanówcie się, czy można być dobrym nauczycielem, będąc tak słabo wynagradzanym i ocenianym?! Czy oczekujecie, że nauczyciel za marne grosze będzie pracowac na najwyższym poziomie, czy przyjdzie i odwali swoje?!
Do studentka; 1 kwietnia 2019, 23:18
A jakie to prywatne sprawy nauczyciel załatwia na lekcji? Tak mnie to jakoś ciekawi. Może siusiu idzie, bo stał wszystkie przerwy na dyżurze. Aj wróć, nie może wychodzić z zajęć. Także wysiusia się, jak wróci do domu.
Zagraniczna; 1 kwietnia 2019, 23:32
Luuuuudzueeeeee! Do d...y w tej Polsce dojdziecie z takim nastawieniem! Do ciemnej d...y! Ile nienawiści, bo ktoś może mieć ciut lepiej. Tego się nie da czytać. A pochwalcie się, gdzie Wy tak wszyscy ciężko w tym Grójcu pracujecie? Miałam okazję mieszkać. W urzędzie Cię mają w nosie, albo zamknięte, bo Pani poszła na targ. Na poczcie człowieku żylaków dostaniesz, bo 30 min Ci niosą przesyłkę. Przed sklepem na papierosku. Luuuudzieee!
rodzic ; 2 kwietnia 2019, 06:13
Studentka trzeba było się uczyć. Moja córka tez pisała maturę. Uważała na lekcjach i nie musiała korzystać z dodatkowych lekcji. Prawda jest taka że jeśli dziecko uczy się, na lekcjach uważa, nie potrzebuje korepetycji. Teraz w dobie internetu nawet jeśli czegoś nie rozumiemy możemy znaleźć wszystko. Zależy tylko czy nam się chce. Za moich czasów nie było internetu. Aby uzyskać dodatkową wiedzę w czasie studiów musiałem odwiedzać specjalistyczne czytelnie. Teraz młodzież ma to bez wychodzenia z domu.. A swoją drogą obecny poziom jest niższy niż kiedyś. Jeśli nauczyciele stosowali by kryteria oceniania sprzed 20 kilku lat to większość uczniów miałaby problem z promocją do klasy wyższej.
Do Ksiegowa; 2 kwietnia 2019, 07:45
I tu się znowu Pani myli. Praca nauczycieli nie polega tylko na nauczaniu. To jedna z części ich obowiązków. Reszta to praca wychowawcza, opiekuncza, kontakty z rodzicami, z lokalnymi instytucjami, przygotowanie się do zajęć, sprawdzanie prac, szkolenia, rady pedagogiczne, wycieczki i wyjścia, prowadzenie gazetek, strony internetowej, kolek zainteresowan i wiele, wiele innych. Pozdrawiam.
Pkjhhgfc; 2 kwietnia 2019, 08:13
Jestem mamą maluchów i kiedyś był taki odcinek świnki Peppy, kiedy bohaterowie zamienili się miejscem z panią królik i mamą królik. Wykonali wszystkie prace, które one robiły każdego dnia i dopiero wtedy zrozumieli, jak to jest pochodzić trochę w nie swoich butach.
Jp; 2 kwietnia 2019, 11:26
Panie Burmistrzu jesli ma pan życzenie placic to bardzo prosze ale z wlasnej kieszeni przypominam ze dysponuje pan środkami publicznymi. Szkoda ze w oświadczeniu zabrakło źródła finansowania i informacji jak w trakcie strajku gmina zabezpieczy opieke nad dziećmi.
Do Jp; 2 kwietnia 2019, 12:36
A sama sobie zabezpiecz opiekę nad dziećmi, a nie burmistrz ma ci zabezpieczyć. Może zakupy ma ci też zrobić?
Do Jp; 2 kwietnia 2019, 14:55
A dlaczego z kieszeni Burmistrza? A może z kieszeni tej bandy na górze co się sama wynagradza, rządowymi samolotami po bułki lata, żre po knajpach na nasz koszt. Im zabierzcie i Tadziowi Rydzykowi to się każdemu 1000 zł podwyżki znajdzie!
Kinga; 2 kwietnia 2019, 15:10
Każdy się martwi o opiekę, a nikt o to, że się dzieci niczego nie nauczą. W razie gorączki też do Burmistrza wozicie? Dajcie numer. Szkoła, świetlica, zajęcia dodatkowe, potem telefonik, lizaczek i dzieciaka mamy z głowy. W wakacje, ferie, święta do babci, bo przecież starzy w robocie. I teraz buuuuuu bo trzeba z własnym bachorem posiedzieć. Jestem jak najbardziej za podwyżką dla nauczycieli i jeszcze bym przywróciła lanie linijką po łapach.
lolo; 2 kwietnia 2019, 15:17
studia ukonczone za maslo w glowach pusto a podwyzke by sie chcialo i co jeszcze moze osobistego kierowce
Uczen; 2 kwietnia 2019, 15:51
Oczywiście należą się podwyżki ale niech zaczną pracować po 40h na tydzień to zobaczymy ile wytrzymają a nie ciągle wolne i jeszcze im mało a te ich dodatki to mało im
Matka; 2 kwietnia 2019, 17:26
Czytam tutaj o korepetycjach i mam wrażenie, że my rodzice sami nakręcamy tę procedurę, a potem przywołujemy jako argument przeciwko nauczycielom. Naprawdę wydaje mi się, patrząc na moje dzieci, które nie są jakoś wybitnie uzdolnione, że można sobie w szkole poradzić bez nich poradzić. Oczywiście mówię o zwykłym zaliczaniu przedmiotów, a nie zgłębianiu ich na wysokim poziomie. Rozumiem język obcy, ale co powie nauczyciel „wuefu”.
Abcd; 2 kwietnia 2019, 19:12
Osoby którzy nie popierają strajku, najpierw wracajcie od siebie dzieci stają wam na głowy, nie macie pojęcia jak wygląda praca nauczyciela A wypowiadanie się.
Najpierw sprzątnijcie swoje podwórko. Skoro wszyscy rodzice są tak idealni to dlaczego są poprzeczki ośrodki dla trudnej młodzieży...... na koniec należy pamietac że każde dziecko rodzi się dobre..... Mądrale
Do lolo; 2 kwietnia 2019, 22:48
Za masło to chyba Ty kończyłeś... zawodówkę
lolo; 3 kwietnia 2019, 08:15
a sory ty chyba za jajka
wer; 3 kwietnia 2019, 10:20
art 23 ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o rozwiązywaniu sporów zbiorowych, mówi wyraźnie iż w okresie strajku zorganizowanego zgodnie z przepisami ustawy pracownik zachowuje prawo do świadczeń z ubezpieczenia społecznego oraz uprawnień ze stosunku pracy z wyjątkiem prawa do wynagrodzenia.
zdzich; 3 kwietnia 2019, 12:30
I cały czas to samo nauczyciele i nauczyciele a pracowników obsługi w ogóle nikt nie wspomina,tak jakby ich nie było i nie pracowali w szkołach.Wystarczyl by tydzień bez nich i szkoły leżą i kwiczą.
Do lolo; 3 kwietnia 2019, 13:05
Za masło to chyba Ty kończyłeś... zawodówkę
BKH; 3 kwietnia 2019, 13:13
Jeszcze żeby rok strajkowali i to w domu przed telewizorem, to się rzeczywiście nic nie należy. W pracy będą.
Paweł; 3 kwietnia 2019, 13:42
Brawo Panie Burmistrzu !
Popieram strajk nauczycieli w 100 %
olo; 3 kwietnia 2019, 15:04
tak niech strajkuja a burmistrz razem z nimi
Edi; 3 kwietnia 2019, 18:15
Budżetówka nauczyła się tylko wyciągać ręce po kasę jak nie lekarze to sądownictwo a teraz nauczyciele. Moim zdaniem wyżej wymienieni nie zasługują nawet na jeden grosz podwyżki za swój terroryzm strajkowy.
Papa; 3 kwietnia 2019, 20:01
Ja na godne wynagrodzenie pracuję ponad 250 godzin i a wy pracujecie trzy razy krócej i chcecie podwyżki znajdźcie sobie drugi etat NIEROBY. Ps przepraszam za brak interpunkcji ale to nie dyktando 😀😀😀
pielęgniarka; 3 kwietnia 2019, 20:44
Przypomnę jak strajkowałyśmy, to po godzinach pracy. Często po przepracowanej nocy. Nie wyobrażam sobie by nauczyciele skrzywdzili dzieci i młodzież.
mieszkanka Grójca; 3 kwietnia 2019, 23:07
"Bodajbyś cudze dzieci uczył"
Złorzeczę do wszystkich ,którzy złorzeczą na nauczycieli.
Uczeń ; 3 kwietnia 2019, 23:09
Obowiązkowo sprawdzić kompetencje nauczycieli! Najlepszych wysoko wynagradzac a resztę do pracy fizycznej za minimum krajowej
123; 4 kwietnia 2019, 08:52
popieram nauczycieli a pan burmistrz niech sie w tej kwestii raczej nie wypowiada bo czuc tu falszem
Milo; 4 kwietnia 2019, 12:00
nauczyciele strajkują to niech też strajkują : - energetycy wyłaczcie prąd, pracownicy komunalni wyłączą wodę i kanalizację nie się w gównie taplają, kierowcy pks-u też strajkujcie, banki też zamknijcie itd - będzie śmiesznie i wesoło
MMM; 4 kwietnia 2019, 14:03
Tak trzymać!
Jbbn; 4 kwietnia 2019, 20:09
Powtórzę za Donaldem Quinnem: Jeżeli lekarz, prawnik lub dentysta miałby w swoim gabinecie 30 osób, każdą o różnych potrzebach, niektóre awanturujące się i stwarzające kłopoty, bo wcale nie chcą tam być; i tenże lekarz, prawnik lub dentysta bez niczyjej pomocy, musiałby każdego traktować z pełnym profesjonalizmem przez dziewięć miesięcy, to może wtedy miałby pojęcie o pracy nauczyciela.
Do nauczycieli; 5 kwietnia 2019, 11:48
Strajkujcie, strajkujcie bo jak PO-KO wróci do władzy to po pierwsze, zamrożą wam pensje a po drugie strajkować wam nie będzie wolno bo będziecie karani. Proszę sobie przypomnieć akcję "widelec".
Antoni; 5 kwietnia 2019, 13:05
Do komentarza z 11:48 Pani Teresko zapomniała Pani dodać że na pewno sprywatyzują szkoły, sprowadzą imigrantów i będą propagować nieobyczajność. Dobrze byłoby mieć jakieś własne osiągnięcia a nie tylko straszyć banialukami bo tak jak w sprawie szpitala w Grójcu PiS pokazał przez 4 lata swoją skrajną nieudolność, nepotyzm i doprowadził szpital do dna we wszystkich aspektach
Milo; 5 kwietnia 2019, 16:08
czy burmistrz zapoznał się z propozycją rządu dla nauczycieli.Propozycja do 2023 r pensje nauczycielskie miały by sięgać 8 tyś. zł. Jeśli dalej burmistrz popiera strajk nauczycieli to niech mi ta prawa ręka uschnie, że głosowałam za D.Gwiazdą.
Rodzic.; 5 kwietnia 2019, 16:51
Czy ktoś słyszał o żądaniu podwyżki o 35 % to zaporowa sytuacja dla rządu,gdyby poproszono o 10 % podwyżki to już by była zgoda obecnego rządu a tak jest zadyma Broniarza i hejtujących z grupy nam zależy.
Milo; 5 kwietnia 2019, 18:52
Panie burmistrzu czy pan wie co mówi. Czy zastanowił się co będzie z uczniami, których nie dopuszczono do egzaminu, czy Wy żeście się z głupimi na głowy pomieniali.
Rodzic 2; 6 kwietnia 2019, 09:58
Wielu wyborców głosowało na Pana Gwiazdę mając na uwadze jego troskę o młodzież / harcerzy /,dziś widać że zagrożone promocje-egzaminy dzieci są mu obojętne, zajął się totalną polityką.
Do Antoniego ; 6 kwietnia 2019, 13:00
Nie wiem o czym pan pisze, nie jestem Tereską ani nawet członkiem PiS. Nie byłem nawet pracownikiem urzędów tym bardziej szpitala. Przykro mi twierdzić ale muszę o szpitalu napisać. Wiem kto doprowadził do bankructwa tą potrzebną instytucję, to nie PiS tylko PSL. Na szczęście w internecie nic nie ginie! Odsyłam. Dopóki można.
123; 8 kwietnia 2019, 09:39
pan Burmistrz zaplaci nauczycielom z wlasnej pensji ?a tak a propos na 500+ na krowe starczy a na podwyzki dla szkol nie ma , sondaze podpowiedzialy ,ze trzeba konflikt podkrecic ,, ciemny lud,, zapomni o Srebrnej?
Rodzic; 8 kwietnia 2019, 10:24
Na nic rozmowy. P. Broniarz widać dba o szkoły prywatne, między innymi swoje. Czyli te szkoły pracują. W publicznych można wszystko. Ale dziwię się, że ta grupa zawodowa dała się w tak bezczelny sposób wmanewrować. Wiadomo o co chodzi. Rozmowy p. Broniarza ze Schetyną wszystko wyjasnia.
Do 123; 8 kwietnia 2019, 11:02
O Srebrnej nie ma nic do zapominania, ani tym bardziej do zapamiętywania. Natomiast jest o czym pamiętać, jeśli chodzi o: afery VAT, afera hazardowa, paliwowa, gazowa, alkoholowa, papierosowa, śmieciowa, komputerowa, autostradowa, prywatyzacje, nadzwyczajna kasta na telefon i kradnąca w sklepach...……..
Do do 123; 8 kwietnia 2019, 14:58
Plus reprywatyzacje we wszystkich większych miastach, plus afera Elewaru, plus afery z grupami producenckimi plus afera podkarpacka plus pomniejsze na Pomorzu plus Amber Gold w Gdańsku plus Kulczykowo plus wiele innych, wynikających z poczucia bezkarności.
Milo; 8 kwietnia 2019, 15:47
do 123 -500 plus na krowę to z funduszu unijnego a ja pozwę do sądu szkołę bo nie mam z kim zostawić dziecko moją nieobecność w pracy stracę premie a i mogę stracić pracę
Milo; 8 kwietnia 2019, 15:49
a jutro jak szkoła będzie strajkować to dziecko przywiozę do biura pana burmistrza i zostawię na czas 8 godzin. Ja do pracy muszę iść i koniec
Milo; 8 kwietnia 2019, 16:10
jeszcze dodam panie burmistrzu, iż posyłanie dzieci do szkoły jest obowiązkiem i gdy go złamie mogę zostać ukarany takie jest prawo. Wy to prawo łamiecie Broniarz i nauczyciele i burmistrzowie popierający i organizujący strajk. Mam prawo i to zrobię złożę pozew do sądu. Jeszcze dodam pieniądze dla strajkujących pan ma a ma naprawę mostu nad Kraską nie ma !!
do 123; 8 kwietnia 2019, 16:13
A o podsłuchowej trzeba też pamiętać, bo wszystko na taśmach jest zarejestrowane jak PO i PSL rządzili. O sprzedaży strategicznych dóbr Polski między innymi Banki, stocznia, spółki państwa itd też trzeba pamiętać. Zapomnieliśmy o uchodźcach jak to szumnie zapowiadają, likwidacja CBA, IPN i LGBT.
Milo; 8 kwietnia 2019, 16:32
do 123 - Jesteśmy wściekli na ten strajk. Tak w nawiasie , iż PIS głupszej opozycji nie miał i na tym zyskuje
Do 123; 8 kwietnia 2019, 18:25
Nierozliczone i przez to bezkarne, poskomunistyczne draństwo, które zgromadziło się w PoKo i Koalicji Europejskiej sieje swoje ziarno kłamstwa, donosi i ogłasza larum. Wzywa do pospolitego ruszenia tłustych złodziei i kapitalistów z uwłaszczenia na majątku narodowym. Ile jeszcze na to można patrzeć?
JKP PSP ; 8 kwietnia 2019, 22:52
Jak wam kogoś praca się nie podoba a prujecie swoje ryj.... o tych wszystkich głupotach które wypisujecie to sami zostańcie nauczycielami jeśli macie coś oleju w głowie i potraficie to przekazać nam. Mówicie lamusy o solidarności a na Euro News śmieją się z głupoty i polityków.Wstyd mi za was stare zgredy, ziomale z Grójca. uczeń PSP.
jpk; 8 kwietnia 2019, 22:54
na FB lista łamistrajków lata
Strajkujący; 9 kwietnia 2019, 09:19
Dla mnie łamistrajk to ten co chwali się że w czasie strajku objęte opieką dzieci zjadły zupkę , szkoda że brak informacji że było ich" aż troje". To znaczy że kuchnia nie strajkuje a strajkującym gotuje ...............No i to są ci "lepsi ", a i w czasie strajku jako ta najlepsza ? szkoła przeprowadzi egzaminy GRATULACJE ??????
polskość; 9 kwietnia 2019, 09:49
Z ciekawości wszedłem na Facebooka i podejrzałem profile osób, które wypowiadają się bardzo źle o nauczycielach jako grupie zawodowej i strajku. Negatywne konstruktywne uwagi zostawiłem w spokoju. Sprawdziłem tylko podły atak sfrustrowanych osób. Na profilach takich osób w 95% króluje wykształcenie zawodowe albo wyższe, uzyskane dzięki tak wybitnym uczelniom jak ALMAMER, WSZECHNICA POLSKA, COSINUS. Absolwentów Uniwersytetów w Warszawie, Łodzi, Krakowie czy też uczelni politechnicznych tam nie ujrzymy. Kto najmniej umie - najwięcej krzyczy i wylewa swoje żale za niepowodzenia życiowe na inne grupy społeczne.
Milo; 9 kwietnia 2019, 10:20
do JKP PSP - nie podszywaj się pod ucznia PSP. Śmiem twierdzić żeś jesteś nauczyciel PSP
obywatel; 9 kwietnia 2019, 10:21
pisowcy spokoj ! tu chodzi o nasza szkole nasze dzieci i przyszlosc Polski!
do jpk; 9 kwietnia 2019, 11:19
To należy do przestępstwa. Nikt inaczej nie pomyśli.tylko zastraszanie nauczycieli, którym dobro dzieci jest najważniejsze.
Milo; 9 kwietnia 2019, 13:26
Do "polskość" kitu to Ty nam nie wciskaj
Mieszkaniec 2; 9 kwietnia 2019, 14:42
Kramer dał instrukcje jak obalić rząd no i się kręci na tarcze wzięli dzieci, gorszego draństwa zrobić nie można,proponowana przez rząd podwyżka 10 procentowa nie wystarcza czy ktoś z mieszkańców Grójca dostał kiedyś większą podwyżkę w swoim życiu ?
Milo; 9 kwietnia 2019, 17:36
dostałem 70,-zł brutto
Milo; 9 kwietnia 2019, 17:43
Do- rodzic 2 - Wszystkim mówiłem głosujcie na tą babkę nie pamiętam jej nazwiska, Co do obecnego naszego burmistrza nie dawałem jemu wiary. Nikt mnie nie słuchał
Do milo; 9 kwietnia 2019, 20:30
Jak musisz być nawiedzoną osobą, że ciągle tylko Ty się wypowiadasz, to naprawdę nie mam pojęcia. Pachnie mi to zwyczajną zazdrością, pychą i gniewem na wszystko dookoła. Sfrustrowane osoby mają w życiu ciężko, bo ciągle narzekają. Spróbuj się nawrócić i dziel się dobrem. Pokaż, że świat może być dobry, a nie skłócony i zły.
Milo; 9 kwietnia 2019, 20:30
Panie burmistrzu zgodnie a art.23 ustawy z dnia 23 maja 1991 r nie należy się wynagrodzenie . Tak więc nie może pan wypłacić tych pieniędzy. Będąc burmistrzem należy znać ustawy, znać prawo, znać konstytucję
Do Milo; 9 kwietnia 2019, 22:00
Potrzebujesz korepetycji z logiki, nie dokazuj, nie jesteś tu jedynym mędrcem. Twoja argumentacja jest tylko czasami prawidłowa. Postaraj nieco lepiej się przed kolejnym wpisem.
Milo; 10 kwietnia 2019, 08:16
odniosę się do ostatniego wpisu do mnie. Tak w prawdzie współczuję osobą będących na tz. świeczniku. Czy zawinili czy nie, o byle co hejt leje się na nich. Raz pokusiłem się na podobne stanowisko i nigdy więcej
nik; 10 kwietnia 2019, 11:48
Zgodnie ze stanowiskiem RIO w Krakowie, która odpowiedziała na pytanie zadane przez Jarosława Szlachetkę, burmistrza miasta i gminy Myślenice, protestujący w całej Polsce nauczyciele oraz personel szkolny nie mogą otrzymać wynagrodzenia z kasy samorządowej za dni, w których wstrzymują się od pracy.
Urząd ostrzega także samych samorządowców, którzy, jak ma to miejsce w Gdańsku, chcieliby wypłacać protestującym nauczycielom pensje innymi metodami. "Naruszenie przepisów dotyczących dokonywania poszczególnych rodzajów wydatków stanowi czyn będący naruszeniem dyscypliny finansów publicznych i wiąże się z ponoszeniem odpowiedzialności z tego tytułu" - kończy swoje pismo organ nadzoru jednostek samorządu terytorialnego.
Prawda; 12 kwietnia 2019, 23:51
Panie Gwiazda mam nadzieję że to z własnej kieszeni zostanie opłacone bo chyba nie z moich podatków. A nauczycielom życzę prywatyzacji wtedy byście spróbowali strajkowac połowę by was zwolnili cwaniaki znajdźcie sobie inną robotę jak się nie podoba . Tragedia
Do prawda; 13 kwietnia 2019, 08:55
Hejcik prawda, tym razem prawda prawda. Wcześniej nieprawda, panie hejcik prawda. Nauczycielom i wszystkim w Polsce należy się, ale dostali figę i dziadostwo od złodziejstwa. Prawda czy nieprawda?
Do prawda; 13 kwietnia 2019, 09:03
Dodaj jeszcze prywatyzacji po niemiecku lub rosyjsku idioto.
belfer; 13 kwietnia 2019, 13:34
Po pierwsze, z tego co mi wiadomo to nikt z nauczycieli nie domaga się pieniędzy za dni strajku, bo podejmując strajk każdy wiedział, że będzie on bezpłatny. Po drugie, to nasza cudowna opozycja i niektórzy włodarze chcą się przypodobać swoim wyborcom i nauczycielom wygłaszając podobne absurdalne opinie. Pieniądze za strajk się nie należą i każdy nauczyciel o tym świetnie wie, więc się ich nie domaga, a jeżeli się domaga to jest skończonym idiotą. Po trzecie, rząd właśnie dlatego ma nauczycieli w dupie, bo wie, że bez pieniędzy długo nie pociągną i że strajk wiecznie trwać nie będzie. Zrobią to, co z niepełnosprawnymi - upokorzą ludzi i zapomną, szczycąc się, iż pracować to należy dla idei, nie dla pieniędzy.